czwartek, 29 grudnia 2016

STOP - STATUS QUO - STOP




          Czas przerwać status quo. Nie podbijam swojej ceny. Jest nieskończona. Jest super, bo żyję zgodnie ze sobą.
          Jestem niezwykły. Twoja siła bezwładności w zupełności nie jest zwykłą siłą. Ta siła inercji, która w Tobie tak głęboko drzemie, nie jest w ogóle siłą. Bo nie istnieje. Nie wynika ona z żadnego oddziaływanie między ciałami. Żadnego. Siła, można tak powiedzieć, ale pozorna. Jest tylko pospolitym efektem wynikającym z przyspieszenia układu odniesienia. Czasem ten punkt odniesienia wzrasta, a wygląda na to, że jest on chyba mityczny. Ten punkt odniesienia, bo ulatuje w za szybkim tempie. Działa bezefektywnie.
          Nie będę już kruszyć kopii. Kto prawilny, ten prawilny. A ja chyba nie jestem.
          Ascendencie. Punkcie ekliptyki, astrologiczny wyrazie. Wyrazie smaku, wyrazie smaku życia. Smaku mej wyobraźni. Podobno wschodzisz w określonym momencie i miejscu na Ziemi. Niech to będzie 52.591091 szerokości geograficznej i 6.103545 długości geograficznej. Najbardziej czuły i najważniejszy, Punkcie.
          Tylko jaka jest Twa juliańska data?
          Ja jestem rakiem. Ascendentalnym tylko, ale urodzoną Wagą. Może dlatego w życiu ważę prawie każdego dnia. Ważę, mierzę, daję ocenę. Model swoim modelem. Cofam się, robię krok w przód, potem dwa, i znów jeden w tył. "Przynieś ogień, gdy dopadnie Ciebie chłód."
          Wszystko w życiu opiera się na dawaniu i odbieraniu. Wkładasz, wyjmujesz. Dajesz, odbierasz. Kompromis za kompromis, tylko wtedy to działa prawidłowo. A prawidłowo, to prawidłowo. Dla mnie. Jak zwał, tak zwał. Ja wiem jak zwiem.




Duńska korona - Tata, słoniki - Mama, nieskończoność - Ja.



Z uszanowaniem,
Klaudia Maria Zgud

I szczęśliwego Nowego Roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ