niedziela, 27 kwietnia 2014

to właśnie ja

Spacer do Darłówka na plażę z psami to zdecydowanie jedna z najlepszych opcji na spędzenie słonecznej niedzieli. Jest pięknie, baterie naładowane - jednym słowem 100% pozytywu w moim umyśle i sercu.



"Niezmienny rap buja mną i pozwala żyć,
mojemu sercu pozwala bić
ja znam się na tyle, by wiedzieć, że nie wiem o sobie nic."
Bednarek&Staff - Jestem (sobą)


_____________
bluzka - no name
spodnie - Cropp
buty - Nike Roshe
kurtka - Blend
bransoletka - Apart
zegarek - Tommy Hilfiger
okulary - Ray-Ban









22 komentarze:

  1. Bluzka i buty daja rade - bardzo dobre polaczenie :)
    Kolory i energia - jest moc!!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. szaleństwo radość psy
    jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja pochwalę spodnie-są rewelacyjne i prześlicznie w nich wyglądasz ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia! Masz niesamowity usmiech :)

    Www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny, w życiu bym nie powiedziała, że masz dwadzieścia lat. Wyglądasz na dwa razy starszą. Jesteś przypadkiem spokrewniona z Natalią Kukulską? Macie podobną budowę szczęki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, rzeczywiście wyglądam na 40 lat <3

      Usuń
  6. Czarny top jest świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. tak, najlepiej się czuje w takiej fryzurze :) poprzednie "ombre" było naturalne, tym razem jest niestety farbowane :P

      Usuń
  8. Ale fajny zestaw. Bardzo mi się podoba. No i świetne zdjęcia-takie radosne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER ZESTAW GENIALNIE! http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jestem zachwycona sposobem Twojego pisania! A zdjęcia c u d n e! I te rozwiane włosy !
    Zapraszam
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a na pewno się odwdzięcze ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaale super zdjecia! :* piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś idealna ! niesamowite zdjęcia :**
    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ogladam ten wpis juz po raz trzeci, jestes boska!:D:* uwielbiam Twoje stylizacja, zwyczajne ale z charakterem - coś co lubię najbardziej ♥ i przepięknie wygladasz jak się uśmiechasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz, jakie fajne psiaki :)
    Będę zaglądał tu częściej, zapraszam do mnie, pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna, lekka stylizacja, genialne włosy, fantastyczna uroda. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. studiujesz dziennikarstwo? czemu wybralas taki malo przyszloscoiwy kierunek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego, że interesuje się dziennikarstwem. a czy mało przyszłościowy? kwestia nastawienia i pomysłów dotyczących własnej osoby. miałam wybrać na 2 roku PR, lecz niestety moja uczelnia jest na tyle do dupy, że nie będzie tej specjalizacji ze względu na małą liczbę osób na roku... jednym słowem przeginka, dlatego wyjeżdżam:)

      Usuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ