wtorek, 8 kwietnia 2014

nie będę Coelhą

Przydałoby się od czasu do czasu zarzucić jakimś mądrzejszym hasłem. Nie chcę robić za drugiego Coelhę, ale to takie zabawne, że w trakcie golenia nóg czy wkładania brudnych rzeczy do pralki, w mojej głowie pojawiają się naprawdę fajne pomysły na posty, że teraz mogę sobie jedynie pluć w gębę, że nie zapisałam tego chociażby na papierze toaletowym.

Aż boli mnie głowa, to chyba od myślenia. No nie przyzwyczajona do takiego wysiłku, sorry. Chyba rzeczywiście łatwiej wszystko spisywać na listkach papieru toaletowego i skrawkach zużytych, wyschniętych chusteczek ukrywających się w kieszonkach torebek razem z różnymi bonusami.


Aha, płaszczyk jest z Marks&Spencer, buty Clarks (wiecie, że świetny Bryan Cranston grając rolę Waltera White w genialnym serialu Breaking Bad nosił obuwie tej firmy? Ta informacja też odmieniła moje życie.), spodnie Zara, bransoletka i naszyjnik DIY, okulary Alexander Wang x Linda Farrow, a kabaretki są z Textila.






Poniżej kilka zdjęć, które przydałoby się oprawić jakimś ckliwym tekstem, ale zostawię Was z tym utworem. Ten duet odkryłam przez przypadek oglądając X Factor. Dobrze, że pośród pajaców, nabotoksowanych klonów Natalii Siwiec i innych stworów z naszego show biznesu, miałam szansę ich usłyszeć - JÓGA.




24 komentarze:

  1. oglądałaś Angel-A ?
    pasuje mi tu idealnie....
    ps. jeden z moich ulubionych filmów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oglądałam, ale jutro chyba nadrobię jak tak mówisz:)

      Usuń
  2. nie bądź
    bądź sobą, bo jesteś wyjątkowa... uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. niam niam chrupie wszystko z tego posta, zdjęcia super i ty też

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam Coelho… Twoje fotki mowia wiecej niz cala ksiega slow…
    Sa Piekne. Poza tym masz swietny odcien wlosow, ktory idealnie wyglada z fioletem;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. styl i klasa, piękna i cudowna jak zawsze!!!!:) ♥ uwielbiam Cię!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz na bardzo zakochana w sobie........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie warto oceniać po pozorach, uwierz ANONIMIE ;)

      Usuń
  7. okulary - kosmos, zdjęcie ze skrzydłami - boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie małe pytanko, dlaczego podwijasz nogawki skoro taki zabieg skraca nogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego, że podoba mi się ten "zabieg" :D #yolo

      Usuń
  9. Ale nie jest on w ogóle korzystny dla Ciebie, czy się mylę :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziwiam Cię, że o 1:35 w nocy chce Ci się rozmyślać nad moimi nogawkami i długością nóg :D pozdrawiam!

      Usuń
  10. bardzo dobrze wygladasz jak na tak 'niekorzystny' zabieg :D pozdrawiam i czekam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś ulotna, jak te skrzydła

    OdpowiedzUsuń
  12. na prawie kazdym zdjeciu krzyzujesz nogi..probujesz w ten sposob sprawic, by wydawaly sie szczuplejsze?:) w realu tak chudo nie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciach też chudo nie wyglądam, bo ani szczupła ani chuda nie jestem i nigdy tak nie twierdziłam. no ale jak tak mówisz to na pewno masz rację!

      Usuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ