czwartek, 27 marca 2014

...nawet gdy firmament zacznie pękać



Chcę iść na koniec...

Podziwiać rozwijające się pąki krzewów. Bosymi stopami czuć każdy kamyk, każde źdźbło trawy. Potykać się o wystające korzenie drzew. Zatrzymywać się i zamykać oczy. Wykorzystywać każdą sekundę po to by móc znowu patrzeć się na słońce i uśmiechać do nieba. Leżeć na piasku nocą i wypatrywać konstelacji gwiazd. Być razem, nawet gdy firmament zacznie pękać. Oglądać wschód słońca siedząc na skraju świata. Spijać grzechy z Twoich ust nasączonych nutą mojego ciała.



...naszego świata.











14 komentarzy:

  1. Jestes taka piekna i kobieca!!!!:) Masz świetne i apetyczne kształty, wyglądasz cudownie!!!:*:)
    Mi zostało jeszcze 1,5 kg do figury sprzed ciąży... Jestem ciekawa ile jeszcze potrwa zrzucanie tego bo nigdy nie zrzucałam zbędnych kilogramów tak długo:P Do tego ujędrniam brzuch no ale co mi z rozciągniętej skóry:P Jak schudnę to przynajmniej nie bede sie wstydziła założyć bikinii;D

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia w bieliźnie mi się nie podobają akurat,wybacz, za to 2do 5 nie mogę się napatrzeć jaka jesteś piękna i cudnie w takiej stylówie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś po prostu niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie moge się napatrzeć! prawdziwa kobieta! dodaj więcej zdjęć :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka talia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Portretowe sa cudne - uwielbiam Twoja Twarz…
    Pozdrawiam! Anka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jest zaje******, odważnie, jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. foty 2,3,4,5 - ZAJEBISTE! MAXXXXXXXXXX!
    foty w bieliźnie jakoś... no nie po mojemu ;)
    kiss!

    OdpowiedzUsuń
  9. Klaudio jesteś śliczna, a Twoje posty są naprawdę ciekawe. Życzę Ci samych sukcesów i wszelkiej pomyślności.

    MILI

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia od 2-5 cudne!!!! foty w bieliźnie mi nie robią... zrobiłabym to ciut inaczej :)
    masz genialną urodęęęęęę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem jak Ty, ale ja zawsze podziwiałam konstelacje gwiazd, no chyba, że masz na myśli Wanga i H&M. ;) Czasem lepiej nie silić się na używanie słów, których znaczenia nie znamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie silę się na używanie słów, których znaczenia nie znam - każdy może się pomylić. dzięki za poprawienie tekstu :)!

      Usuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ