środa, 5 lutego 2014

wiosna w lutym

Oficjalnie mogę powitać ferie! :) W końcu trochę czasu wolnego, który mam zamiar poświęcić uczeniu się fotografii. Mam nadzieję, że choć trochę poznam swój aparat i zacznę wykorzystywać jego możliwości. Jutro startuję sesją z dziećmi znajomej, a w piątek robię Walentynkowe zdjęcia także dla kogoś. :D Tym, którzy już są po sesji życzę wykorzystanych na maxa ferii, a tym, którzy dalej znoszą trudy egzaminów życzę zero poprawek. ;)


okulary - Alexander Wang for Linda Farrow
spodnie i buty - Zara
ponczo i kurtka- outlet
sweter - H&M
torebka - vintage 



19 komentarzy:

  1. ponczo mistrz. i te okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny, jakie piękne te buty!

    http://karo-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary są wręcz genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne cięcie ! max! mega mi sie podoba!!!!!! aaaa! :)!
    but i oksy mmmmiod! boskie zestawienie!
    robisz szał! oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia ;) ja już na szczęście po sesji ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale boskie okulary!!!!!!!! i buty bez kitu świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna codzienna stylizacja, w której najbardziej podobają mi się buty choć to zupełnie nie mój klimat :)
    ale co tam stylizacja - masz mega fryzurę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.youtube.com/watch?v=_9WGcuC-650

    OdpowiedzUsuń
  9. No i nie wiem od czegop zaczac… Moze od butow, albo nie - od okularow… Ponczooooo! A wogole to calosc mnie powalila i juz;)
    <3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba wychodzisz z zalozenia ze brak pomyslu na siebie jest dobrym pomyslem,rebel,soie, kto jeszcze?podsumujac: kicz pozostaje kiczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiczowate to są Twoje doczepiane włosy i rzęsy ;) nie wiem gdzie tu widzisz podobieństwo do tych blogerek ;) a pomysł na swoją osobę mam, o to martwić się nie musisz i pisać takich śmiesznych tekstów. sama mi kiedyś opowiadałaś, że pewna osoba, która ma bloga (z Darłowa) pisała Ci anonimy o braku pomysłu na siebie i ściąganiu z jej bloga - hmm? mam dla Ciebie radę: najpierw najlepiej zacząć od siebie :)

      Usuń
  11. wow!
    zachwycasz!
    świetny sweter!


    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem oczarowana! Czemu dopiero teraz znalazłam Twojego bloga?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że wcześniej nie znałaś! :D dopiero od niedawna wg mnie posty wyglądają jako tako :P

      Usuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ