niedziela, 16 lutego 2014

PAMIETAJKTO MALUJE: blue smokey eyes

Blue smokey eyes
Jeden z moich ulubionych wieczorowych makijaży.

Tym postem zaczynam serię PAMIETAJKTO MALUJE. Jako, że makijażem interesuję się już od dawna, jestem totalną amatorką w tym wszystkim i dopiero się uczę. Postaram się przeplatać posty ze stylizacjami z tymi makijażowymi. Mam nadzieję, że może przypadnie Wam coś do gustu, a ja będę miała motywację do dalszej nauki i praktyki w tej dziedzinie. Także bez zbędnego gadania, zostawiam Was z pierwszym makijażem, a ja jadę do mojego ukochanego Kołobrzegu na kilka dni.

Następnym razem będzie instrukcja krok po kroku i bez lampy błyskowej, wybaczcie. :)


dd
d
Do wykonania makijażu użyłam:

9 komentarzy:

  1. przepysznie. electric blue.
    i w ogóle uwielbiam Twoje oczy kocie.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! świetne kolorki. Dziewczyny z Darłowa to jednak potrafią malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały makijaż! Piękne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie kolorów, na nocne wyjście rewelacja. Fajny ten Twój kolczyk:P

    OdpowiedzUsuń
  5. cała buzie masz wspaniła a oczy maga - te rzęsiska na dole!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ