niedziela, 26 stycznia 2014

śśśśwo



 

FACEBOOK

INSTAGRAM 

 


Za oknami przepiękna aura - śnieg iskrzący się w słońcu, który aż prosi o to, by być tłem do zdjęć. Niestety, nie jestem aż takim hardkorem, żeby wietrzyć się w bluzeczce przy -20 na zewnątrz. Sesję na dworze postaram się zrobić, jak skończy mi się sesja na uczelni. Do tego czasu będę Was zanudzać zdjęciami robionymi w domu. Do miłego!

bluzka, spódnica i buty - Zara | kapelusz - Reserved | rajstopy - Atmosphere | zegarek - Citizen




7 komentarzy:

  1. but I klasa!!!!! do nich jakieś skarpety wiariackie i ciepłe i mmm extra!
    dobra wycinanka - podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już bym chciała jakieś plusowe temperatury i nosić je z kolorowymi skarpetkami :D dzięki :D

      Usuń
  2. Bosssssskie buty! I fajny kapelut :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet zdjęcia w domu wychodzą super ;) Świetny kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciory moja bajka, odjechane. Twoje foty w domu sa oryginalne na tyle, ze ogladam z przyjemnoscia<3
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ