czwartek, 16 stycznia 2014

kto bogatemu zabroni

FACEBOOK

INSTAGRAM

______

G O L D 


w dzisiejszym odcinku sesja na tle sztabek złota
sie gra, sie ma
bo kto bogatemu zabroni?

______



moje postanowienie posesyjne (czyt. ferie JAK ZDAM): uczę się robić dobre zdjęcia! a przynajmniej lepsze niż to co prezentuję obecnie.

______










marynarka - vintage | siatka - lumpeks | kamizelka - h&m | bluzka myszka miki - h&m | bluzka homies - mosquito | bluza - zara | spódniczka jeansowa - levis

33 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia ;) aż Cię nie poznałam :) super kolorek na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo! kolorek na ustach kosztował mnie wprawdzie pół wygranej w lotto, ale chyba warto było... ;)

      Usuń
    2. i jeszcze w dodatku mnie nie poznałaś! będę jeszcze bogatsza... :D

      Usuń
  2. Jesteś za ładna aby żyć <3 <3 <3
    Sesja hipnotyzująca, ah ci bogacze :)

    WWW.DEDE-MODA.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto bogatemu zabroni żyć... :D dzięki bardzo! <3

      Usuń
  3. HOT HOT HOT ah jak jabym chciała mieć taką modelkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. a tam złoto..
    Ty wyglądasz jak milion dolców, tfu euro!
    jaram się Twoją urodą <3
    weź przyjeżdżaj do mnie na foty Kocie<3
    gapie się i gapie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że nie koron szwedzkich! dziękuję Ci bardzo <3 masz zapro do DWO elfie <3

      Usuń
  5. boziu, jak Ty pozujesz...
    jest moc

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze lepsze fotki?? A ja myslalam, ze patrze na idealy…
    Twarz masz stworzona do zdjec portretowych, piekna, wyrazista, i te oczy… Na bogato<3
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo Miley Cyrus!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przegięłaś! Wyglądasz fenomenalnie!
    Wzroku nie da się od Ciebie oderwać :))

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 i 4 od końca wyszły genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja zdam sesję to będzie cud <3 jezu ale te foty super zostań moim fotografem!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/klimatycznie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. przypominasz mi Miley Cyrus ;o na tym zdj z językiem na wierzchu myślałam, że to Ona :D! piekna jesteś :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczne oczy! :) Pozdrawiam!

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow!
    jakie piękne foty!
    genialnie wyglądasz!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Na maxa przypominasz mi Miley Cyrus :) hehe Bluzka Homies i jeansowa kamizelka są świetne. A kolor na ustach przepiękny, mega zmysłowy i kobiecy :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie dużo osób mi mówi o tym podobieństwie :P dziękuję! :)

      Usuń
  16. Your make-up looks so sexy. I wish I could kiss your red red lips <3

    OdpowiedzUsuń
  17. super makijaż i fajna sesja! Duże WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magia nad magiami!
    a to zdjęcie http://4.bp.blogspot.com/-qWU4iyc5Ops/Utg61n4R77I/AAAAAAAAF7s/xxZkARRqY0o/s1600/d.png
    mam ochotę walnąć sobie na tapetę :D Mogę? :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reeety co za komentarz! aż nie wiem co napisać... <3 nie wiedziałam, że kiedyś będę na czyjejś tapecie! <3

      Usuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ