środa, 8 stycznia 2014

deszcz i uśmiech



Dzisiaj wracając z uczelni, delikatnie stąpałam po kałużach. Czułam się tak lekko. Skórzana kurtka na plecach, sweter i rajstopy. Wielka torba dyndała mi na ramieniu, a pompon z czapki podskakiwał raz do przodu, a raz do tyłu. Czasami też latał na boki. Uśmiechałam się do ludzi, mimo że deszcz ostro zacinał tworząc na twarzy małe smugi makijażu ala panda make up. Myślałam trochę o moich wyborach z przeszłości i o tym, jakie mają przełożenie na teraźniejszość. W mojej głowie pojawiały się też wizje, które mogę zdefiniować jako przyszłość. Cudowna teraźniejszość i przyszłość. Uśmiechałam się. Nie mogłam przestać. Mimo, że nie było słońca na dworze. Mimo, że wiele rzeczy idzie pod górkę. Bo to tylko błahostki. Czas napędzać się jak najlepszą energią. Pokonać swoje ciemne strefy i iść na przód. Przed siebie, tylko i wyłącznie dla siebie




kurtka skórzana - vintage
spodnie - Levis
sweter - Reserved
trampki - Converse
czapka - sh
okulary - RayBan



Zapraszam na mojego Instagrama i Facebooka.

Instagram

38 komentarzy:

  1. Moja ulubiona feszyn bloggera:D
    Jak ja ostatnio uśmiechnęłam się do drugiego człowieka (obcego) to osobnik ten spojrzał się na mnie jak na chorą xD:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo ludzi w Polsce jest niestety "dzikich" i smutnych - bardzo delikatnie ujmując, więc sama wiesz dlaczego tak się zachowują :P a szkoda, bo przyjemnie dać innym coś co nas nic nie kosztuje - czyli uśmiech i dostać odwzajemniony.

      Usuń
  2. fajna czapka! jak wracam z uczelni szczególnie z wf to moja torba jest tak wielka, zajmuję 2 miejsca w DPP haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kto ci robi zdjecia ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś super :* i uwielbiam kiedy się uśmiechasz. Zarażasz pozytywną energią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIENKI BUKOWSKA <3333333333333 mogę na Ciebie liczyć!

      Usuń
    2. PROSZĘ ZGUD <3333 DLA CIEBIE ALL

      Usuń
  5. Świetny post, podoba mi się stylizacja i to co napisałaś! :)

    Dodaję do obserwowanych, bardzo chętnie będę tu wracać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna stylizacja na taką porę roku.
    Każdy detal idealnie dopasowany i zapięty na ostatni guzik.
    Bardzo mi się podoba, swietnie się prezentujesz ❤️
    Buziaki Sylvia Bambi :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi się podoba ten set ! niesamowity sweter i cudowna czapa <3 świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  8. i iść na przód. cały czas! tak trzymaj!
    ps. bez lampyyyy foty świetne - bardzo dobre kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:)! też mi się podobają kolory tych bez lampy :D ale szybko zrobiło się ciemno i mój fotograf-amator był zmuszony użyć lampę :P

      Usuń
  9. Jesteś piękna ♥
    Te kolory pasują do Ciebie idealnie ♥
    Moim zdanie zawsze pierwsze powinniśmy myśleć o sobie ♥
    Bo jeśli my jesteśmy szczęśliwi to osoby w naszym otoczeniu tez będą ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna czapa i super zdjęcia c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia a czapka megaa ;) zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. cuuuudowna!
    pięknie wyglądasz :) zdjęcia mają super klima!
    love it <3

    Buziaki ♥

    www.holdmelikeapillow.blogspot.com
    (w wolnej chwili zapraszam do siebie na konkurs, można wygrać sukienkę o wartości $200)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie tak, ja tez usmiecham sie po przeczytaniu tego posta mam ostatnio bardzo podobne przemyslenia! usmiecham sie!

    ps. wygladasz bosko

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna czapka i buty! Jesteś bardzo pozytywna osobą :)
    Pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super outfit, zazdroszczę czapki!!:))

    Zapraszam do mnie http://byysylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia! masz świetny uśmiech :) i uwielbiam czerwone trampki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, iść naprzód to podstawa. Wybory z przeszłości doprowadziły Cię do miejsca, w którym jesteś, a wydaje mi się, że to dobre miejsce. I będzie jeszcze lepiej!
    Tęskniłam!

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jest z zawodu fotografem ( twoja mama ) ze takie ładne zdjecia robi ?
    czy poprostu je przerabiasz w jakims programie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jest z zawodu fotografem, a amatorem całkowitym. dopiero od dwóch miesięcy mam w posiadaniu lustrzankę (wcześniej mama robiła mi zdjęcia telefonem) i dopiero się uczy. od lutego obiecałyśmy sobie, że poświęcamy w 100% czas nauce fotografii :) a zdjęcia przerabiam w photoshopie - zmniejszenie zdjęcia, wyostrzenie, jasność/filtr.

      Usuń
    2. to super. :D
      chyba blisko jestes z mama ?
      ps. Jaką masz lustrzanke ?

      Usuń
    3. bardzo blisko:) lustrzanka to Nikon D40 + obiektyw Nikkor 18-55mm

      Usuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ