piątek, 31 stycznia 2014

było tak dobrze czuć wszystko

Byłam zła, zmarznięta, brzuch prosił o coś ciepłego do zjedzenia i źle się czułam. Lodowate płatki śniegu muskały moją twarz, mając sprzymierzeńca w wietrze. Buty nagle zaczęły uwierać, a torba wydawała się jeszcze cięższa niż zwykle. Chciałam po prostu znaleźć się jak najszybciej w domu. Powiedziałam sobie stop, nie pomagasz sobie takim gadaniem. Zatrzymałam się i spojrzałam w niebo. Odrzuciłam wszystkie myśli i wyciszyłam się. Jak dobrze jest żyć. Jak dobrze jest mieć szansę marznąć i gdzieś się spieszyć. Wiedzieć, że jeszcze tyle przede mną. Po prostu odrzucić głupie problemy dnia codziennego i pomyśleć o pozytywach. Zdjęłam czapkę, a śnieg łaskotał mnie delikatnie w głowę i zarumienione policzki. Jak cudownie było poczuć... beztroskę. I nagle dziwnym trafem zrobiło mi się gorąco i chciałam, aby ten prozaiczny moment trwał jak najdłużej. Było mi tak dobrze... czuć wszystko. I jednocześnie nie myśleć o niczym ważnym.

Bo z pozoru nieważne rzeczy najbardziej na nas wpływają.
Więcej uśmiechu. To nic nas nie kosztuje, a potrafi zmienić tak wiele. 






oficerki - Tamaris + paski Gino Rossi | jeansy - Zara | futro - vintage | torebka - vintage | sweter - Atmosphere | czapka i komin - H&M

18 komentarzy:

  1. Tak czasem te zwykle chwile daja duza moc jesli udaje nam sie zatrzymac na chwile - udalo Ci sie - ocknelas sie - i jak ladnie wyszlo :)
    Swietna kolorystyka zdjec!!!!!
    Buzia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wstęp :) i zauroczyło mnie to futro i czapka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor sweterka jest nieziemski :) Jesteś taaaka ładna!

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze to napisałaś!
    świetny zestaw :)

    http://karo-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zimowe sesje są piękne, takie kontrastowe i "higieniczne' :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czad. Ja lubię kiedy się uśmiechasz. Moja friend <3
    - Bukofska

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bym chciala tak potrafic, zatrzymac sie, pomyslec zeby o niczym nie myslec, cieszyc sie z tego co mamy.. To takie proste, a takie trudne jednoczesnie…
    Piekna jestes w tej czapie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Klaudia, palisz?

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ