piątek, 3 stycznia 2014

2014 - start

Witam w Nowym Roku! :) Wszystkim odwiedzającym życzę, aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego i aby udało się Wam urzeczywistnić wszystkie swoje plany. Ja mam mnóstwo postanowień (jak co roku;) i wierzę, że w końcu uda mi się je zrealizować. To jak pokierujemy swoim życiem zależy tylko od nas, więc warto czasem się zatrzymać i zadać sobie pytanie "czego oczekuję od świata?". Przez ostatnie kilka miesięcy myślałam nad tym intensywnie i w końcu jestem w punkcie, gdzie mogę zacząć dążyć do tego. Start!





kurtka skórzana - Ochnik
buty, torebka, spodnie - Mohito
golf - no name
kamizelka - H&M + diy
kapelusz - Reserved
okulary - Iloko



Zapraszam na mojego Instagrama i Facebooka.

Instagram

19 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz ! uroczy psiak !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylóweczka, piękne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;-) piękny piesek! xd

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki mega golf i kapelusz <3 świetny look i cudowna psinka <3 !

    Wszystkiego Naaaaaj w 2014 !

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepszego w Nowym Roku / oby jak najwięcej genialnych pomysłów na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wyglądasz w tym kapeluszu i okularach!

    OdpowiedzUsuń
  7. naj naj dla Ciebie także ! - dobre zdjęcia! i te usta!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej!
    dziewczyno!
    jesteś super!
    świetne warstwy, bardzo podoba mi się cały look!


    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow super! wszystkiego najlepszego w Nowym Roku No to START!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko jak zwykle, oficjalnie marze o takim kapeluszu!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/01/love-can-damage-your-health.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kontynuuj pisanie historii o Tobie i Twojej mamie. Bardzo mnie wciągnęła ta nota. Pozdrawiam Cie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najdzie mnie wena to z pewnością będę kontynuowała pisanie tej historii, ale jak na razie brak mi na to czasu. bardzo mi miło jak czytam taki komentarz, bo nie myślałam, że ta historia mogła kogoś zaciekawić. pozdrawiam również! :)

      Usuń
  12. Dwa słodziaki :D Zarażacie optymizmem!

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ