środa, 18 grudnia 2013

jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej








"Wszyscy cierpimy karę za to, czego się wyrzekamy. Każda żądza przez nas zdławiona, rozpładza się w naszej duszy i zatruwa ją. Ciało grzeszy i na tym grzech się kończy, bo czyn jest rodzajem oczyszczenia. Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej. Gdy będziemy się jej opierali, dusza zachoruje z tęsknoty za tym, czego sobie sama odmawiała, z żądzy za tym, co potworne jej prawa uczyniły potwornym i bezprawnym. Powiedziano już, że największe zdarzenia świata dokonują się w mózgu. W mózgu też i jedynie w mózgu, dokonują się największe grzechy świata.”

Lord Henryk Wotton (Oscar Wilde Portret Doriana Graya)

futro - vintage
szalik - vintage
czapka - iloko
spodenki - Zara
bluzka - H&M
torebka - Mohito
botki - Mohito

Zapraszam na mojego Instagrama i Facebooka.

Instagram

4 komentarze:

  1. oj doskonale wiem co to znaczy ulegać pokusie ;D ja jej uległam, jest nią mój ukochany ;D ♥ ♥ ♥
    to są Twoje naturalne oczka czy nosisz soczewki?;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są rozjaśniane i przyciemniane, więc tak oczy wyszły. ale niestety nie mam aż tak jasnych oczu wokół źrenic :(

      Usuń
  2. świetne zdjęcia !!! i jaki słodki piesek <3

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ