czwartek, 5 grudnia 2013

czuję w powietrzu... cynamon





Taka tam sesyjka w niezbyt sprzyjajacych warunkach meteorologicznych panujacych nad morzem. Nie powiem, piździ jak w kieleckim. Oby huragan Ksawery nie dotarł do Darłówka.

A co do ciuszków, to mam na sobie prastarą sukienkę z H&M i przecenione o 30% buty z CCC. Brakuje mi w szafie dłuższej, na maxa prostej, bawełnianej/wełnianej sukienki na zimę w szarej tonacji. Oczywiście najlepiej by było, gdybym takową znalazła w lumpie/outlecie. Sukienkę na Sylwestra mam na szczęście z głowy, bo znalazłam nową, idealnie dopasowaną w outlecie za 25 zł. Drukowane żółte róże na szaro-granatowym tle + baskinka. Do tego kabaretki i klasyczne czarne szpilki.

Idę dalej ozdabiać mieszkanie w świątecznymi dodatkami. W tym roku, aż nie mogę się doczekać świąt, mimo tego, że Wigilię spędzam sama z mamą i psami. Pierwszy raz czuję tą magię od czasów śmierci Taty. Ciasto na pierniczki już zrobione i dojrzewa z zamrażalniku, by w sobotę upiec stos kolorowych ciasteczek. Wczoraj upiekłam misie z masy solnej, które zawieszę w przyszłym tygodniu na choinkę. W tym roku choinka będzie udekorowana drewnianymi i słomianymi zabawkami, suszonymi pomarańczami, wspomnianymi wcześniej misiami i białymi światłami. Uwielbiamy z Mamą takie proste połączenia! Jak już wszystko będzie gotowe, planuję pod koniec przyszłego tygodnia zrobić zdjęcia mieszkania i wstawić post o tematyce świątecznej. A zapach cynamonu już roznosi się po całym domu...







sukienka - H&M
botki - CCC
płaszcz - Monnari
szal - lumpeks


Zapraszam na mojego Instagrama i Facebooka.

Instagram

12 komentarzy:

  1. kochana, ja z moim ukochańcem będziemy podobnie ubierać choinkę a w sumie to identycznie bo to nasza pierwsza wspólna u nas w domu;D pora spełnić dziecięce marzenia o żywym drzewku i plastrach pomarańczy zawieszonych na nim;D ciesze sie ze w dobrze wyczekujesz świąt :):*
    pogoda pogodą ale zazdrocha że mieszkasz nad morzem jest dalej :P:P:P;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie żywa choinka co roku :D przyjeżdżaj nad morze <3

      Usuń
  2. Matko bosko, bo się przeziębisz :/ zgrabne takie to moje Cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te wietrzne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się sukienka. Wygodna i ładna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. "piździ jak w kieleckim" hahahaha... uwielbiam Cię i przesyłam pozdrowienia z Kielc =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely photos and love your grey dress and shoes!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne foty, a i kiecka super! Tez poszukuje dluuugiej w szarosciach;)
    A czytajac tekst poczulam Swieta! Pomarancze, cynamon, prawdziwa choinka…:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz bardzo sexy !!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :) podoba mi się Twój kolczyk, a co do tytułu uwielbiam cynamon :)

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ