sobota, 28 grudnia 2013

czachy / xmas time

tło: zdjęcie autorstwa Zdzisława Beksińskiego





Chcę usiąść na plaży i czuć pod stopami ciepły piasek. Skarżyć się na piekące od słońca plecy i narzekać na krzyki kolonistów biegających tuż koło mnie. Święta się skończyły, (dla mojej figury) na szczęście. Ostatnie dwa dni przeleżałam z ukochanym na kanapie, bawiąc się z psami, oglądając komedie i podjadając wszystko co było w domu. Ubrani w dresy, nie przejmując się brakiem makijażu czy fryzurą. Było to nam potrzebne.




bluzka - sh (2zł)
jeansy - sh
koszula - H&M
buty - Prima Moda
kolczyki - H&M

Teraz kilka zdjęć, które trochę odbiegają tematyką od czachy powyżej. ;)

moja cudowna Cookie
mój pokój


21 komentarzy:

  1. określać znaczy ograniczać -> u mnie miłośc wolność wyobrażnia. przybijam piątkę :) jesteś boska :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miłość wolność wyobraźnia - świetny napis :) 5!

      Usuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia, a psów to w szczególności :) To z poduszkami wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one zawsze najlepiej wychodzą na zdjęciach :D

      Usuń
  3. Cookie i jej oczyska.... ah!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  5. jejciu jaki słodki piesio i jak się kochaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz nieco wulgarnie, postarzaja Cie nowe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co wulgarnego jest w moich "stylizacjach", ale ok :D

      Usuń
  7. Loved these photos so much, thanks for sharing.
    Dear, I would be so happy to have you as a visitor as well on my blog. ♡♡♡
    hug-you.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie look'i, noszę ile mogę na codzień, Twą urodę podziwiam, cały Twój kram i psiaki lubię bardzo.
    :)
    kiss,
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci za miłe słowa, jest mi przemiło, tym bardziej ze płyną spod klawiatury alternatywnej laseczki :)
    Czy Cookie to chihuahua? Jak z jego charakterkiem? Dogaduje się z drugim psiakiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, moja Cookie to chihuahua krótkowłosa. dzisiaj skończyła 4 miesiące. jest jednym słowem CUDOWNA! ma bardzo dużo energii, jest niesamowitym przytulaskiem i daje bardzo dużo miłości. pięknie się bawi z moim drugim psem - labradorem (zaczepia go, liże mu mordkę, papuguje po nim praktycznie wszystko:P). bałam się, że on jej nie zaakceptuje, ale na szczęście stało się odwrotnie:)

      Usuń
  10. Boski post, fantastyczna psia rodzinka no Chanel pod choinką, szał <3
    Have a very Stylish New Year!
    http://pandamone.blogspot.com/2013/12/up-in-woods.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia! Urzekł mnie Twój post, jest fantastyczny. Żałuję, że już po Świętach... prawie miesiąc mija, a ja mam wrażenie jakby to było wczoraj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z jednej strony też żałuję, a z drugiej strony cieszę się, bo bliżej wakacji... :D dziękuję!

      Usuń
  12. Twoja kolekcja butów - wow!

    Mój Elmo też miał w święta kokardkę - strasznie go unieszczęśliwiała i ciągle była obśliniona i pogryziona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolekcja butów wciąż za mała :P moich psów kokardki też były takie haha :D

      Usuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ