piątek, 13 grudnia 2013

B&W faux pas, czyli mała ironia drobnej blogerki



.....


Stylówka czarno-biała, feszyn wiktim z cziułałą i te sprawy. No wiecie.

Nie wiem jak to jest, że człowiek (mini podpowiedź: ja) żry (mam wątpliwości co do poprawności słowa żry, ale pomijając...) witaminy, brzydkie dziewczyny zostawia i cześć, przyjmuje rano warzywa i owoce, słodyczami nie rzeźbi swego brzucha, ma dużo znajomych na Facebooku i ciągle choruje (zjawi się maj i klej spierzesz mi). Chyba nasłuchałam się za dużo bajek, że dobra dieta składa się tylko z jajek. Heelouu, jak tu nie chorować, kto mi odpowie na to pytanie?! Noś czapkę, cieplejsze kurtki, a nie jakieś płaszczyki do zdjęć ;). Ok, na spacery z psem, czy na uczelnię jeżdżę w okryciach wierzchnich przypominających zimowy kombinezon niemowlaka, ale ile można chodzić w stroju przypominającym ocieplaną arabską burkę. Toż to pory przecie nie oddychajo. A jako blogerkinia modowo-lajfstajlowa nie mogę sobie pozwolić na problemy jeszcze z cerą... Mówię Wam, to są prawdziwe problemy, a nie jakieś Ksawere, nie Ksawere, Katriny, Tuski, faux pas na uroczystości pożegnalnej noblisty Nelsona Mandeli, czyli samojebki Obamy z premierem Wielkiej Brytanii i premierzycą Danii, czy powodzie na śląsku. Nawet Wojewódzki oblany kwasem to przy mnie pikuś. Jeszcze będzie trzeba znaleźć miejsca na następne sesyjki modowe wery profeszjonal, napisać dla Was posta o tytule Jakie życzenia składać bliskim, których nienawidzę, przy dzieleniu się opłatkiem w Wigilię, żeby nie skumali się, że są fałszywe? (wyświetlenia na pewno wzrosną <zacieram ręce>, bo to nie lada wyzwanie), dać przepis na kompot z suszu i zainspirować Was moimi pomysłami na prezenty dla bliskich w cenach 10 - 100, 100 - 300 i 300 - 1000 zł. Bycie blogerkom to ciężka praca. Gorsza niż ta w kopalniach, czy na morzu. Pozdrawiam.



"Jak ja lubię się śmiać... to takie ciekawe doświadczenie."
Król Julian




płaszcz - KappAhl
spodnie - Zara
buty - Mohito
golf - vintage
okulary - iloko



Zapraszam na mojego Instagrama i Facebooka.

Instagram

13 komentarzy:

  1. Kurde, nie wię co powiedzieć xD Rozwalilaś mnie do tego stopnia że myślę tylko iksde iksde iksde xD XD XD
    A co do ałtfitu oczywiście wyglądasz bosko;D;*!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta ciężka blogowa praca naprawdę dobrze Ci służy / oczarowana zdjęciami i Tobą
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam zestaw na Modnej Polce i myślę, chyba Ty, chociaż ani nie Twój styl, ani pomysł na zdjęcia ani nic. No i rzeczywiście.
    Jak chcesz być blogerką, a to fajna pasja, to życzę Ci własnego pomysłu na siebie. Wiem, że minimalizm teraz na topie, ale kurde kadrowanie i wycinanie sylwetki w identyczny sposób jak to robi Marla z Rebel, to już lekka przeginka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję Twoją opinię, lecz nie zgadzam się z nią do końca. Z biegiem czasu styl ewoluuje u każdego, więc uważam to za normalne, że ludzie poddają się innym trendom i zmieniają swoje upodobania. Pomysły na sesje rodziły się w mojej głowie od dawna, a realizuję je dopiero od kilku postów, bo wcześniej robiąc zdjęcia aparatem komórkowym, wychodziły dosłownie t r a g i c z n i e. A jeżeli chodzi o kadrowanie, to oczywiście - widziałam te zdjęcia u Marli z Rebel, ale nie ona jedyna kadruje i wycina zjęcia ;) (przykład: http://blog.kastorandpollux.com/). Ja nie komentuję Twojego sposobu pozowania i min na zdjęciach, które widziałam u wieeelu blogerek oraz Twojego stylu, który na początku bloga wiele odbiegał od tego, czym stał się teraz. Więc życzę Ci również trochę dystansu do świata i również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Widzisz, niepotrzebnie chyba napisałam, bo nie szanujesz. Sorry, ale ogólny klimat mam już od kilku lat taki sam, więc nie wiem po co odbijasz piłeczkę, wiadomo, że potrzeba czasu, żeby się zaczęło kleić. No i jednak komentujesz, szkoda, że nie bezpośrednio. Niejednokrotnie pisałam u siebie o inspiracjach, o zmianach itd., bo to naturalne, że człowiek dojrzewa i się uczy i poznaje siebie, to jest najbardziej okej. Serio, życzę Ci jak najlepiej, tylko idąc po śladach, zawsze będziesz z tyłu i uważam, że do niczego Ci to niepotrzebne, a oglądając zdjęcia nie da się uniknąć skojarzeń.

      Usuń
    3. Nie ma sensu dalej brnąć w dyskusję, bo Ty masz swoje racje, a ja swoje. Moim priorytetem nie jest "być zawsze z przodu i jak najbardziej IN", bo to co ubieram na siebie to tylko dodatek do mojej osoby. Wesołych Świąt.

      Usuń
  4. zdjecia wyszly rewelacyjnie!!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam, więcej takich wartościowych blogerek!

    OdpowiedzUsuń
  6. wycinanie czy kadrowanie... obróbka cyfrowa fotografii jest dostępna dla każdego. widziałam u Ciebie widzę też u Rebel. podoba mi się! myśle, że jak znjade chwilę i się na uczę też potnę foty bo.. mi się podoba. to nie jest patent opatentowany typu Danon - to jest sztuka i wizual własnego "ja". Mi się podoba tutaj i to co widzę. Pshotoshop, gimp, czy paint... możliwości cały wachlarz... prawda taka, że pytanie kto zrobi to lepiej :> Gramy w pokaż różnice? Rebel sie nie usmiecha, Ty sie usmiechasz - obje inspirujecie. Tu ispirują mnie ksztalty, usmiech, faktura skory, usta, przekora i zadziora. INSPIRUJESZ :) Rebel także ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty jesteś sympatyczna, Rebel zadufana w sobie. wygrywasz Ty, koniec kropka. Nawet tym, że siedzę tu od 15 minut i oglądam bloga post po poście. Rebel nigdy nie zdobyła mojej ciekawości w ten sposób. Widziałam jej góra 5-6 postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie konkuruję z nikim, więc nie chcę brać udziału w dyskusjach kto wygrywa, a kto nie. ale bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! <3

      Usuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ