piątek, 29 listopada 2013

minimalizm



Jak można zauważyć - w końcu lepsza jakość zdjęć. Od teraz posty będą ukazywały się częściej. Za sprawą stoi nowa lustrzanka, na którą zbierałam dolary do skarbonki (pierwszy raz w życiu udało mi się uzbierać pieniądze na jakiś wyższy cel i nie wybierać ich potajemnie:P). Zmieniłam też trochę wygląd bloga, lecz dalej mi czegoś brakuje. Jeśli chodzi o strój, na uwagę zasługuje płaszcz z Monnari - jest świetnie wykonany i bardzo ciepły. A, i kupiłam go po 30% przecenie (pierwotna cena 700 zł). ;) Może długość nie jest w stu procentach idealna dla mojej sylwetki, ale marzył mi się długi płaszcz na zimę. Na temat innych rzeczy nie będę rozpisywać - bluzka z lumpeksu za 2 zł, spodnie z Zary za 29 zł (przecena ze 189zł!), botki z Mohito (-20%) i szal z lumpeksu za dychę. I <3 lumpeksy i przeceny. ;)

płaszcz - Monnari
spodnie - Zara
botki - Mohito
bluzka - lumpeks
szal - lumpeks
rękawiczki - Marks&Spencer




Zapraszam również na mojego Instagrama i Facebooka.

Instagram

22 komentarze:

  1. bezbłędnie / uwielbiam wszystko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow wygladasz jak gwiazda filmowa ;* pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak rozpięłaś płaszcz to mnie powaliło:) świetna stylizacja:) bardzo podoba mi się Twój makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie swietnie! A i dlugosc plaszcza absolutnie na tak!! Poza tym fotki sa profesjonalne, blog wiele zyskal (choc i wczesniej z przyjemnoscia tu zagladalam):) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. profeska to to nie jest, ale chciałabym żeby było coraz lepiej. dziękuję!

      Usuń
  5. gratuluję nowego sprzętu:) podzielam miłość do przecen i lumpków, a Twoją urodę uwielbiam, mogę się długo wgapiać w tą twarz:))
    kiss,
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle komplementów dawno nie usłyszałam, strasznie mi miło <3

      Usuń
  6. aaa jesteś śliczna, płaszcz mega świetny, 3 oraz 7 zdjęcie <3 cudo

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny płaszcz ! Świetny blog, z wielką przyjemnością dodaję go do obserwowanych. Gorąco pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny płaszcz i bardzo fajny i delikatny makijaż ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wiedziałam że lustro, już po cudownych zdjęciach widzialam że jest mega ;D wygladasz cudnie, a widze ze zmieniłas wystroj bloga, jest idealnie1!!:D megaaa!!!:):*♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze, że się totalnie zakochałam w Twoim typie urody i o wiele Ci lepiej w spiętych włosach. Swietny minimalny look , płaszcz bym ukradła.
    Buziaki!
    http://pandamone.blogspot.com/2013/11/inspector-gadget.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wydaje mi się, że lepiej w spiętych. dziękuję <3

      Usuń
  11. Jaka Ty piękna ! Świetny typ urody <3 Też uwielbiam lumpki i przeceny ;) A płaszcz jest po prostu idealny.

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnie zdjęcie - na okładke

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ