wtorek, 17 września 2013

powrót







Po wakacyjnej przerwie powracam do blogowania. Przydała mi się przerwa od tego wirtualnego świataOd czerwca do przyszłego tygodnia codziennie siedzę w pracy, więc po całym dniu nie miałam głowy do zajmowania się tą stroną. Niestety ominęły mnie zdjęcia w wakacyjnych zestawach z krótkimi spodenkami i sandałami, lecz wolałam wykorzystać ten czas na spotkania z przyjaciółmi. Zawsze chciałam to powiedzieć: wakacje 2013 były (jeszcze w sumie mam 2 tygodnie:)) najlepszymi jakie miałam w życiu! :) Zawitało do mnie wiele zmian. Poznałam dużo wspaniałych osób, które wniosły same pozytywy do mojego życia. Nie będę dalej zanudzać i pisać o tym jak zmieniła się moja osoba w tym okresie, bo nie widzę w tym sensu, więc zostawiam Was z kilkoma zdjęciami zrobionymi (znów) na szybko w pracy.


kurtka, sweter, bluzka, komin - lumpeks/ spodnie, kolczyki - h&m/ kalosze - genetic

4 komentarze:

  1. Kochana, tęskniłam! Ja też przez wakacje zaniedbałam bloga i to niestety przez same negatywne sprawy... Ale teraz wracam, bo blogowanie jednak wciąga i jest dla mnie jak terapia ;) Wyglądasz cudownie - ja planuję kolczyk w nosie i już nie mogę się go doczekać. No i pokaż swój tatuaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziutkie kalosze - chętnie bym takie przygarnęła do swojej szafy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze juz jestes;)
    Swietne kaloszki, a sweterek hot w tym seezonie: cieply i kudlaty;))
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ