czwartek, 15 sierpnia 2013

so crazy in love



Nim się człowiek obejrzy, a tu już połowa sierpnia nadeszła. Niby szybko zleciało, ale jak spojrzę z drugiej strony to... Ile się działo w te wakacje! :) Tyle pozytywnych rzeczy dawno mnie nie spotkało w tak krótkim okresie czasu. 24/7 mam minę jak na zdjęciu powyżej. Po prostu....


...got me looking so crazy in love :) 


Nie mam w ogóle czasu na zdjęcia typowo fashion/blog/bloggerskye/modnapolka, bo praca, ale przyszły tydzień zapowiada się dość lajtowo, to może coś wtedy się uda... :) Zostawiam Was z kilkoma fotkami z dzisiejszego wernisażu (1. i 2.) oraz z ostatnich dwóch dni. Życzę wspaniałych ostatnich dwóch (ja swoje kończę w październiku) tygodni wakacji! :)


trampki Converse/ spodnie Cropp/ bluzka noname 









3 komentarze:

  1. kolczyk w wardze, must have darłowskiej blogerki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, jeszcze teraz zrobiłam sobie tatuaż to nie odstaję od reszty ;)

      Usuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ