poniedziałek, 5 sierpnia 2013

MIX ZDJĘĆ wakacje 2013

Tak jak pisałam w poście poniżej, brak czasu na internet powoduje zaległości w blogowaniu. Na szczęście mogę powiedzieć, że wakacje 2013 są najlepszymi w moim życiu. :) Od czerwca nie miałam ani jednego nudnego i spokojnego dnia, co osoby takie jak ja (które nie lubią nudy) bardzo cieszy. Ciągle praca oraz zachody i wschody słońca w Darłówku. Od dzisiaj mam więcej wolnego, jeśli chodzi o pracę, co zaoowocuje jutrzejszym postem. :) Na razie zostawiam Was z miksem zdjęć z ostatnich dwóch tygodni. Do jutra.









7 komentarzy:

  1. Piękna opalenizna i piękne stylizacje :) Letnie i zarazem na topie - super! :) wakacje!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super miks zdjęć, jak ja bym chciała na taki ładny kolor się opalać, a nie raczkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka opalona :) świetne zdjęcie <3 zapraszam Cię serdecznie do nas na konkurs !!! do wygrania bon zakupowy o wartości 100 oraz 80 $ w sklepie Persunmall :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona ślicznotka! Wyglądasz pięknie :)) A wiesz, że mamy wspólną znajomą? :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne usta.. piękna jesteś :* tutaj miał być ten kom.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo ładną buzię :) to życzę reszty udanych wakacji! : *

    OdpowiedzUsuń
  7. LOVELY PICS,YOU LOOK BEAUTIFUL ;)

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ