wtorek, 18 czerwca 2013

18/06/2013 niebieskie paski




Buty Zalando.pl/ Spodnie Cropp/ Gorset Oysho/ Katana po mamie, ma 22 lata! :)



Przydałyby się lepiej wykonane zdjęcia w wyższej jakości, ale czego mogę oczekiwać od zwykłego aparatu w telefonie... Mam chyba jakiś głupi fetysz ładnych zdjęć.
 Przy okazji zapraszam na mojego tumblra.


Na koniec pokażę się Wam jeszcze ze strony chwalipięty. Kilka dni temu Teen VOGUE na swojej stronie internetowej i facebooku wyróżnił moją stylizację (eh, głupie określenie. Bo to tak naprawdę zwykły strój, w którym byłam na spacerze, a nie jakieś przebranie, lecz nie wiem jakiego słowa użyć w tym miejscu). 
To taki mój mały sukces, z którego się bardzo cieszę. :)




Jeśli lubisz tu wchodzić, zapraszam na mój profil na facebooku. :)

13 komentarzy:

  1. gratuluję
    żaden zwykły strój, tylko przemyślana stylizacja. jedna i druga
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) no i gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje :) plus bardzo fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Fotki jak na "telefoniczne" sa zupelnie dobre!
    Pasiasta narzutka jest fajna, bo .. inna niz bialo-czarna! Jesli paski to w takim wlasnie wydaniu!
    Odczywiscie gratuluje wyroznienia - zasluzonego jak najbardziej - Twoj look jest perfekcyjny:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dresy i gorset mistrz! Gratuluję wyróżnienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię takie połączenia :D dziękuję :*

      Usuń
  6. te zdjęcia robione są telefonem???? nie żartuj, myślałam że jakiś dobry aparat masz, moj kiepsko rozmazuje to co za mna i musze poprawiac focisze pod wzgledem macro :D zdjecia są super!:D i pierwsze wymiata, nie wiem jak to zrobilas ale czuje sie jakbym patrzyla na jakis smieszny obrazek z kotem bo dostaje kociokwiku hehehehe:D:D:D w ogole mialam Ci wczesniej pogratulować tego Voga bo widziałam ale nie chciało mi sie jak zwykle haha:D:D:D teraz gratulujeeee!!:D:D:D:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety telefonem, nie najgorszym, więc jakoś wyglądają, ale to nie to co bym chciała :/ jak zawsze marudzę na temat zdjęć :P
      dziękuję :*!

      Usuń
  7. Świetny post!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ