środa, 12 czerwca 2013

12/06/2013


Bluzka H&M/ Baleriny Atmosphere/ Spodnie Fracomina + DIY

Kilka dni temu stwierdziłam, że nie mogę już patrzeć na czarne odrosty na włosach, co przy moim (na szczęście już ex) żółtku na głowie wyglądało tragicznie (z resztą można to podziwiać w poprzednich postach). Myślałam jakiś czas i myślałam co zrobić, aż w końcu zdecydowałam się na ombre, po to bym dalej mogła zapuszczać włosy i nie niszczyć ich rozjaśnianiem. Efekt ten trzeba będzie poddać poprawie za jakiś czas, ale na szczęście nie na całości. Myślę, że mama wykonała dość dobrze swoją robotę i jestem zadowolona. :D  

9 komentarzy:

  1. Wygladasz przepieknie! Wloski wyszly rewelacjynie:) Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. szaleje za takim topami i jeszcze biały - ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciekawiej wyglądasz z takim kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz pieknie :) swietny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie fajny efekt na włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory mega ;) u mnei nowy post, dodaj mnie do kregów ;)

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ