piątek, 24 maja 2013

black & white



Bastille - Pompeii














Bluzka Levis/ Spodnie nn/ Buty Lasocki/ Koszula Kappahl 



Wczoraj zaczęłam wakacje z wynikiem 86% z ustnego angielskiego. W sumie nie jest tak źle. Teraz mam ponad 4 miesiące wakacji i dużo więcej czasu na bloga. Mam pewien pomysł. Mimo, że na co dzień prawie się nie maluję (a jeszcze rok temu byłam małym tapeciątkiem :P), myślę o tworzeniu makijaży i dodawaniu ich na bloga. Co myślicie o tym? Wizaż jest moją pasją i w wolnym czasie lubię podkolorować sobie oko tak o, dla rozrywki, mimo, że teraz ograniczam się jedynie do korektora pod oczy i tuszu do rzęs.



17 komentarzy:

  1. śliczne wyglądasz, super biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd masz ten cudowny lakier?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Śliczna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, piękne masz oczy

    Zapraszam Cię na letmelook.blogspot.com
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania koszulka CELINE PARIS

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem totalnie za, ale nie rób dzióbka bo to straszne <3 ^^
    kocham czaszki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzióbek jest tutaj akurat "for fun" :D dzięki :)

      Usuń
  6. ale ślicznie wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie !! :)

    może obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę faktu, że pasuje Ci szminka na ustach. Ja wyglądam beznadziejnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się bizuteria :))

    p.s dziekuje za miłe słowa na temat torebki Muzetka na blogu http://xladymonroex.blogspot.com/

    Zapraszam na naszego bloga muzetka.blogspot.com i facebooka https://www.facebook.com/Muzetka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne zdjęcia ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wygladasz prześlicznie jak zwykle!!:D nie moge sie napatrzec:D moze pomysl nad praca stylistki?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Love it! Really cool nails!

    www.twintwosome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your pictures. Will be eagerly waiting for more.

    My Blog :- Nature Health Secrets

    And will love to hear from you. I am a new follower of yours

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz oczyska :) a wakacji zazdroszczę bardzo

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ