piątek, 31 maja 2013

31/05/2013 moje szczęście to luz


2cztery7 - Nie potrzeba mi wiele feat. Emil Blef 


moje szczęście to luz


nie potrzeba wiele mi do szczęścia
bo mam co jeść i mam co pić
ważne że spokojnie śpię

czasem jeszcze dupa, dobry seks
książka, piwo i g-funk

ale kiedy życie skręca się jak serpentyna
chcę banału żeby było tępe, że nie warto o nim nawet pisać w rymach
chciałabym tylko je ułożyć tak jak chipsy Pringles

 ciszę zagłusz, posłuchaj zanim zaśniesz
2cztery7 z funkowym smaczkiem


Buty Nike Airmax 90/ Spódnica vintage/ Bluzka Gatta/ Bluza B-young/ Torebka Reserved

16 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz - zresztą jak zawsze ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy zestaw :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zupelnie nie w moim stylu,ale podobaja mi sie okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa na temat torebki Muzetka na blogu xladymonroex.blogspot.com :)Zapraszam na bloga i na facebooka https://www.facebook.com/Muzetka

    Ciekawa stylizacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw fajny, jednak buty średnio mi tu pasują :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie widzę siebie np. w balerinach i spódniczce - za grzecznie :) z resztą to nie mój styl, jak ktoś nosi - ok, ale każdy ma inny gust i to jest super :)

      Usuń
  6. bardzo oryginalny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyróżniasz się <3 zazdroszczę butków *.* W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze genialny secik,oryginalny i stylowy!


    Obserwuję Cię,jeśli masz chęć zaobserwuj mnie też,będzie mi bardzo miło.
    Zapraszam też do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, dopiero teraz udało mi się ją z czymś zestawić :)

      Usuń
  10. podoba mi sie zestawienie spodnicy ze sportowymi butami ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ble spódnica i airmaxy?
    ogromny plus za to za brak stanika, totalnie mi się to podoba, sama też czasami nie zakładam, wygląda to bardzo sexi, jak z seksu w wielkim mieście ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu dzień wcześniej był "dzień bez stanika" ;)

      Usuń
  12. nonszalancja totalna ;)
    zapraszam do mnie
    http://margarittasdiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ