środa, 29 maja 2013

29/05/2013



 mojego życia potok wciąż się potyka nieustannie piersią wycierając dno

przeszłość jest mostem, który płonie
przyszłość to wolność, świadoma banicja
 
 mimo, że to przeszłość
to jednak rzuca cień na teraz

tylko to zostaje mi
zawleczki, nakrętki, kapsle

 czas musi minąć, lecz ja chcę paru minut wyjątku

 niech czas stanie na minutę, gdy jest OK




czasem chcę słyszeć tylko te bębny z samplem,
aby ukoić nerwy i wygrać walkę




**************

Miuosh - Róże z betonu feat.HiFi Banda







**************
Spodnie Roberto Cavalli/ Platformy Quazi/ Marynarka vintage/ Top Vintage

10 komentarzy:

  1. Swietnie wygladasz, super plaszczyk! Piekna z Ciebie dziewczyna...podziwiamm wlosy..
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna *.*
    I w ogóle fajne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! :) Podobają mi się Twoje włosy. Jak je układasz? Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj włosy wyglądają tragicznie, bo są po olejowaniu i nie chciały mi się zbytnio kręcić :( z natury mam kręcone, ale suszę na piankę i mają ładniejszą objętość :D

      Usuń
  4. Podoba mi się tekst, zrobiłaś to w innej formie:)
    Obserwuje i zapraszam do siebie:) Zapraszam również na LIEBSTER AWARD, więcej szczegółów na http://pozytywnespojrzenie.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku jakie piekne zdjęcia! ten marynarko płaszcz zawrócił mi w głowie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ