niedziela, 21 kwietnia 2013

"... a Ty włączasz play i płyniesz w oceanie moich myśli" + przepis na pizzę

 

"... a Ty włączasz play i płyniesz w oceanie moich myśli"



Wszystkie zdjęcia z wczoraj. Nic ciekawego nie przychodzi mi do głowy, by tu coś wystukać, więc zostawiam Was ze zdjęciami i poniżej daję przepis na pizzę mojego autorstwa. 

Czapka i okulary Iloko.pl/ Sukienka Marks&Spencer/ Kamizelka H&M + DIY/ Naszyjnik Apart/ Tenisówki Sequinshoes.pl
Czapka Iloko.pl/ Kurtka Wrangler/ Spodnie Kappahl/ Tenisówki Sequinshoes.pl








PIZZA NA CIENKIM CIEŚCIE Z BROKUŁAMI, MOZZARELLĄ I GRILLOWANYM KURCZAKIEM


 SKŁADNIKI NA CIASTO:

- 0,5 kg mąki
- pół drożdży świeżych
- sól 
- pieprz
- cukier
- letnia woda

SKŁADNIKI NA SOS POMIDOROWY:

- przecier pomidorowy
 - oliwa z oliwek
- sól
- pieprz
- cukier
- 5 ząbków czosnku
- bazylia


SKŁADNIKI NA SOS CZOSNKOWY:

 - 1 duży jogurt naturalny
- 5 ząbków czosnku
- sól
- pieprz
- odrobina cukru
- pietruszka zielona (akurat w domu nie miałam pietruszki, więc dodałam szczypiorek :P)


SKŁADNIKI NA FARSZ:

- opakowanie brokuł mrożonych
- 2 piersi z kurczaka
- 1 duża czerwona cebula
- 3 opakowania mozzarelli light
  
 

PRZYGOTOWANIE:

1. Rozgniatamy drożdże z cukrem, odrobiną wody i odrobiną mąki. Wszystko mieszamy i czekamy aż zaczyn wyrośnie. Dodajemy mąkę (na oko), oliwę z oliwek, 2 szczypty soli i wyrabiamy ciasto, aż uzyskamy konsystencję, która odrywa się od dłoni. Ciasto rozkładamy na tortownicy/blaszce.

2. Ciasto smarujemy sosem pomidorowym, kładziemy wszystkie składniki według uznania i wsadzamy do pieca. Smacznego :)

Pizzę zrobiłam na blaszce widocznej powyżej oraz w małej tortownicy. 2 kawałeczki z tortownicy poszły na obiad, a blachę zamroziłam na jakąś okazję (np. niespodziewanych gości). :)

11 komentarzy:

  1. Dobrze Ci w blond włosach :), a i pizza apetyczna! szkoda,że jestem na diecie:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale ten sam kolor mam na głowie od stycznia :) i już nie farbuję, bo jest akcja "zapuszczanie i dbanie o włosy" (olejowanie i Wax) :P odrosty z przodu mają jakoś już ponad 5 cm, z tyłu jest gorzej, ale muszę to przetrzymać.

      ja też unikam takich rzeczy, ale od dwóch małych kawałeczków nic się nie stanie raz na jakiś czas ;) tym bardziej, że spaliłam to potem dwukrotnie na siłowni :)

      Usuń
  2. świetny zestaw, szczególnie okulary mi się podobają :) pizza wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie wyglądasz ! świetny blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam oglądac Twoje zdjecia :* pieknie wyglądasz, i swietne stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są słabiutkie, ale bardzo mi miło, gdy czytam takie słowa! :*

      Usuń
  5. dziękuje za przepis :)
    super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. ....w sobote bedzie robiona pizza w/g twojego pomyslu :)
    ...slicznie wygladasz!!!!

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ