sobota, 6 kwietnia 2013

SKÓRZANA KURTKA I TRAMPKI + LIEBSTER AWARD - moje odpowiedzi i pytania




"Będę czekać aż powrócą tu zmęczone echa mego głosu
Wierząc, że usłyszę Twój wśród nich
I będę żyć na krawędzi cienia, na ostrzu prawdy nie szukając usprawiedliwienia

Niech bije zegar w takt moich błędnych kroków
Godzina duchów, sram na to, daj mi spokój
Przerwa od śmierci, życie - nie myślę jak je spędzić
Myślę jak je spełnić, do pełni o tym wyje.
Nic to nie daje ale co by niby dało gdybym zamilkł"

Bisz (B.O.K.) -Wilk Chodnikowy


 

Trampki Converse/ Spodnie H&M/ Kurtka skórzana Ochnik/ Pasek H&M/ Bluza Vero Moda/ Biżuteria Apart, Tally Weijl, DIY/ Torebka no name/ Okulary Ray-ban




 Jakiś czas temu zostałam nominowana do Liebster Award przez Natalię z bloga fashion-drift.blogspot.com. Serdecznie dziękuję! :) 

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uzanania za " dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów (do 200), więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Fashion-Drift i moje odpowiedzi: 

1. Czy moda to tylko Twoja pasja czy jesteś z nią związana również zawodowo?

    Jak na razie to tylko moja pasja, lecz kto wie co będzie w przyszłości... :)

2. Dokończ zdanie: Mój ulubiony, wiosenny trend to...
    
    ...paski!

3. Którą markę odzieżową lubisz najbardziej i za co?

    Nie mam swojej ulubionej marki odzieżowej.

4. Co myślisz o białych kozaczkach? 
  
     Ogólnie kojarzą mi się z wiochą, chociaż może gdybym zobaczyła jakieś ładne... :P

5. Lubisz zwierzęce motywy w modzie?

     Lubię.


6. Masz jakieś zwierzątko? :)

      Tak, jest nim mój ukochany labrador Maxwell. :D



7. Dlaczego założyłaś bloga?

     Blogi prowadziłam od najmłodszych lat, niestety wszystkie skasowałam. Od kilku lat oglądałam modowe blogi, ale ciągle szukałam "siebie" w tym wszystkim i tak pewnego dnia wyszło... :P


8. Wygrałaś coś kiedyś?
     
     Jak byłam w gimnazjum wygrałam płytę Killerpilze (którą już miałam haha) i jakoś 2 lata temu zestaw bielizny w "Joy'opodobnym" magazynie.


9. Niebieski, złoty czy czarny?

    Wszystkie trzy. :)

10. Szukasz modowych inpiracji podczas podróży?

     Tak. Modową inspiracją są dla mnie przede wszystkim oryginalnie ubrani ludzie, na których uwielbiam patrzeć!


11. Jakie seriale oglądasz?

     Jest ich trochę. Moje ulubione: Breaking Bad, Grey's Anatomy, Revenge, Dexter, Gossip Girl (niestety już dawno obejrzany, ale lubię czasem wracać do starszych odcinków :)), Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Californication. Mam zamiar jeszcze oglądać Skandal, Żona Idealna, The Killing oraz Mentalista, lecz czasu brak. :(


Blogi, które nominuję:



Moje pytania do Was:

  1. Ile czasu zajmuje Ci zrobienie porannego makijażu?
  2. Trzy rzeczy, bez których się nie obejdziesz to...
  3. Czym jest blog dla Ciebie?
  4. Lubisz kupować w lumpeksach?
  5. Jakie są Twoje ulubione zespoły muzyczne?
  6. Czy Twoje najbliższe osoby wiedzą, że prowadzisz bloga? Jeśli tak, to jakie jest ich zdanie na ten temat? 
  7. Kto robi Ci zdjęcia na bloga?
  8. Twoje cele na przyszłość.
  9. Jakie są Twoje ulubione zajęcia?
10. W jaki sposób dbasz o zdrowie?
11. Wymień cztery rzeczy, które Ci się w sobie najbardziej podobają.


 
 





31 komentarzy:

  1. Żona idealna-dobry serial polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama ogląda na bieżąco i ciąąągle mi zachwala :)

      Usuń
    2. główna bohaterka Alicia ma coś w sobie no i jej styl i ten odcień ust!:D

      Usuń
  2. piękne kolczyki :D dziękuje za nominację już moja druga :D z miłą chęcią odpowiem na Twoje pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Super zdjęcia, zakochałam się w tym pierwszym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje, na pewno odpowiem ;* piękne zdjęcia,a na Twoje kształtne usta nie mogę się napatrzeć, zazdro ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje pomadki i manicure w różnych odsłonach:)) zapraszam do mnie http://memarieamar.blogspot.com/ Obserwujemy?? Daj m znać!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny manicure!:))
    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny set. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, torebkę chętnie bym Ci zabrała;p
    Dziękuję bardzo za nominację ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny śliczna jestes! :) dziekuje za nominacje, w najblizszym czasie sie przyłącze :)

    Set <3

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jestem pod wrażeniem <3
    Pozdrawiam:*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award. Więcej info u mnie na blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega stylizacja:D
    Strasznie mi się podoba zresztą jak zdjęcia;)
    pozdrawiam i zapraszam:D Ja obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyglądasz, paznokcie są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za odwiedziny również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za nominację:) W następnym poście dodam swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. 20 minut
    2. telefon, błyszczyk, przyjaciółka <3
    3. czymś w czym mogę wyrazić siebie, pokazać innym jaka jestem,
    4. jasne, daje mi to ogromny fun ;)
    5. depeche mode, m.i.a jest też extra ;)
    6. wiedzą, nie komentują tego :)
    7. znajomi, których poproszę.
    8. uczyć się więcej ; c
    9. leniuchowanie z moim chlopakiem :)
    10. ograniczam picie coca coli :)
    11. usta, nogi, oczy, poczucie humoru

    a co do plotek, nie przejmuj się, wszyscy ci zazdroszczą, ja uważam, że jesteś śliczna, fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie wyglądasz <3 :) Pozdrawiam!

    Vanessa, z http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz genialne wyczucie stylu :) bardzo podoba mi sie twoja torebka

    OdpowiedzUsuń
  20. Wstyd się przyznać, ale mam straszne zaległości jeśli chodzi o odwiadzanie blogów, dlatego dopiero teraz trafiłam na posta z odpowiedziami na moje pytania. Przepraszam i już wszystko nadrabiam! :)) Dziękuję za interesujące odpowiedzi!
    Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, zwłaszcza piękne jest ostatnie zdjęcie - kolaż :))

    Pozdrawiam wiosennie i zapraszam do mnie na konkurs! :))

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ