wtorek, 30 kwietnia 2013

MIX ZDJĘĆ CZ. 2 - kwiecień
























11 komentarzy:

  1. Pozytywny mix :)) Pozdrawiam Cię i życzę udanego długiego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ułożyć włosy do zdjęcia? najlepiej stanąć na silnym wietrze =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo podobna do mamy, szczególnie widać to na zdjęciu z 95 roku :) Twoja mama wygląda tam jak ikona mody.
    Muszę Ci jeszcze powiedzieć, że uwielbiam Twojego psa! Zawsze marzyłam o takim dużym przytulasku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo ludzi mówi mi, że jestem właśnie do niej podobna - bardzo mnie to cieszy! dziękuję :)

      Usuń
  4. łal ale twoja mama laska na tym foto w oksach :o

    OdpowiedzUsuń
  5. zostawiłaś mi komentarz na lb, weszłam na Twój profil, potem na bloga i nie zawiodłam sie!!:D przejrzałam całego bloga i jest on tak samo klimatyczny jak Twoje stylizacje i Ty!:D odzwierciedlenie Ciebie, tak trzymac:D Twoje przepisy wygladaja smakowicie no i jesteś bardzo uśmiechnieta, super!!:D buziaki!!:D:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię posty tego typu, a te kanapki to mnie na kolana powaliły <3 omomo

    OdpowiedzUsuń
  7. Pies jest najlepszy haha! Naszego boksera też kilka razy ubieraliśmy w nasze ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie życzę powodzenia na maturze :) a można wiedzieć co planujesz robić po niej?

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ