czwartek, 18 kwietnia 2013

matura to bzdura




W chwili pisania tego posta zostało mi 15 dni i 19 godzin do rozpoczęcia pierwszego egzaminu maturalnego. W sumie to już mam mini-przedmaturalne-wakacje, bo w szkole nic nie robimy. Fajnie, nie? Wraz z wiosną, która w końcu (mam aż ochotę wstawić tutaj tysiące serdusheq <333333 i wykrzykników) nadeszła, wczoraj odwiedziłam po raz pierwszy od 3 miesięcy siłownię i zaliczyłam wieczorne bieganie obwodnicą do Darłówka i z powrotem. Mój brak kondycji dał mi się ostro we znaki, bo pierwsze 10 minut szybkiej jazdy na rowerku spowodowało niemal palpitację serca, a wysiłek przypomniał mi wszystkie używki (mówię oczywiście o kawie i herbacie, bo przecież o niczym innym), jakich sobie dostarczałam w ostatnim czasie, aby rozweselić sobie brzydkie, zimowe dni. WWO - Damy radę w słuchawkach zmotywowało mnie. Czyż człowiek nie jest wpływowy? Mój plan na ten miesiąc? Codziennie siłownia i bieganie/rower oraz nauka do matury

http://jakisdziwnykoles.files.wordpress.com/2011/01/troll_face-bmp.jpg?w=630 

Okej, nie tak wszystko na raz. To pierwsze na pewno, lecz druga opcja... Hmmm... 



Jeansowa koszula Kappahl/ Koszula w kratkę Marks&Spencer/ Spódnica Next (sh)/ Trampki Sequinshoes.pl/ Bransoletka i okulary Iloko.pl/ Spodnie Calvin Klein
Na ostatnich zdjęciach mam na sobie spodnie, bo z powodu wczorajszej dość wysokiej temperatury, gotowałam się w czarnej, pogrzebowej spódnicy. Moje cudowne odrosty powoli robią naturalne ombre i już nie mogę się doczekać naturalnego koloru na całej głowie. :)

11 komentarzy:

  1. Popieram, że matura to bzdura ; ) Praktycznie się nie uczyłam, a zdałam zadowalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widac koszula w kratke pasuje i do spodnicy i do spodni:) Wlosy wygladaja ciekawie: blond koczek, a reszta ciemna;)
    Powodzenia w realizacji postanowien! Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula cudowna. I ten Twój uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jeandowa koszula ;)

    Zapraszam do mnie na najnowszy post:
    http://weera-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś z Darłowa? :D
    Może się spotkamy we wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli będę jeszcze w Darłowie w wakacje, to jak najbardziej :)

      Usuń
  6. świetne zdjęcia!pozdr i zapraszam na nowy post a także do polubienia naszej strony na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lenonki super;)


    wzajemna obserwacja?

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna bransoletka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie w tym wszystkim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ