piątek, 12 kwietnia 2013

"glam rock chick look" bitches


Zauważyłam, że na wielu blogach, o tematyce pokrewnej do mojej, koleżanki bloggerki rozpisują się z dokładnością co do każdego dodatku, który mają na sobie, na temat swojego wyglądu. "Na sobie mam skórzaną marynarkę z cudownej, miękkiej skóry (po mamusi, która nosiła ją jako 19-latka), idealnie wpasowującą się w najnowszy trend, prosto z najświeższych wybiegów mody, wykreowany przez (...). Dopasowałam do niej szarą bluzę firmy Reserved, którą znalazłam na dziale męskim (a raczej mój Tata. I'm creative bitches), którą podkreśliłam odważnym odcieniem amarantowej pomadki, firmy Rimmel. Mój najnowszy nabytek to superhiperekstramegawygodne tenisówki (kij, że trochę cisną i nie są aż tak elastyczne jak myślałam) z SequinShoes. Jak może większość z Was zauważyć, włosy pozostawiłam w artystycznym nieładzie, aby podkreślić swój luźny "street London/Darłowo look" prosto z angiel... polskich ulic! Szyję przyozdobiłam moim najnowszym nabytkiem (sprzed 2 lat, swag), cudownym łańcuchem inspirowanym Yves Saint Laurent, który znalazłam w H&M. Na dupę (podobno nie moją na zdjęciach :D) nałożyłam cudowne jeansy Prady, które dostałam w ramach współpracy od... cioci! Z tyłu, na łydkach mają genialne zamki, które podkreślają ten glam rock chick look! Jak oceniacie ten zestaw? Buziaxy!"  

Co sądzicie o tym? Wiem, że to bardzo "oryginalny" outfit, a moje nogi do nieba powalają Was na kolana. :D Ale po co udawać kogoś, kim się nie jest? Wolę ubrać zwykłe jeansy, trampki i normalną górę, niż świecić kwiatami, barokowymi/krzyżowymi/azteckimi wzorami i źle się w tym czuć. "Ja to ja to jasne jak dwa razy dwa. Lata lecą, a ja to wciąż ja i ja", jak to wyśpiewał Gutek w utworze Pfk. 

bluza Reserved/ naszyjnik H&M/ spodnie Prada/ trampki SequinShoes/ torba Reserved














 Kings Of Leon - Sex on Fire 

21 komentarzy:

  1. świetne buty!
    wgl to śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nie przepadam za tak szczegolowym opisem stylizacji. Jaki kon jest kazdy widzi;) Ale..kazdy zapelnia swoj blog trescia jaka uwaza za sluszna;) U Ciebie jest ciekawie... Zestaw mimo, ze codzienny - ma w sobie cos.. Wygladasz pieknie! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą :) mój post nie miał na celu urazić żadnej osoby, lecz zachęcić do dyskusji na ten temat. jak widać ile ludzi, tyle opinii - i bardzo dobrze! :)

      Usuń
  3. Blogerki przypisują dziwną ideologię do każdego ciucha. Nie wiem czy to taka natura blogerki i w tym wypadku ja jestem mało autentyczna czy po prostu jest to zbędne spuszczanie się nad np bluzką, która tak naprawdę jest tylko BLUZKĄ a nie wspaniałym wierzchnim odzieniem z przemiękkiej bawełenki przeszytej połyskującą złotą niteczką.

    Świetnie wyglądasz, lubię takie proste zestawienia. Bez zbędnego przepychu i lansu, na szczęście też brak dramatycznej czapki beanie :) rewelacja, jestem na tak ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa! :) akurat czapki beanie bardzo lubię, wczoraj zamówiłam sobie dwie nowe, ale każdy ma inny gust. pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Bluzke kupilam w atmosphere :) a jeden tatu na rece przedstawia lapacz snow :) a 2 czyli na dekolcie I'm the hero of my story

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, uwielbiam takie wpisy, które przytoczyłaś wyżej :)
    Podobają mi się Twoje buty !
    Poza tym zdjęcia na tle wagonów są czaderskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszule kupilam sobie w lumpeksie :) i ona juz taka byla

    OdpowiedzUsuń
  7. haha opis powalił mnie na kolana :D trampki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze piszesz :) mogłabyś czasem wrzucić swoje posty w formie felietonu-lekko ironicznego,humorystycznego z dodatkiem mody :)
    Są dni kiedy chcę się założyć szarą bluzę i trampki,i są dni kiedy chcemy być na maksa kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) przez brak czasu posty są takie jałowe, lecz myślę, że po maturze nadrobię wszystko :)

      oczywiście, że tak. ja wczoraj miałam taki dzień, a moje "kobiece wydanie" jest zawsze bez szpilek :P

      Usuń
  9. Moda jest po to aby się ubierać, a nie przebierać! Masz w pełni rację, powinniśmy chodzić i pokazywać to w czym nam wygodnie i w czym się dobrze czujemy! Masz świetne trampki. pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. super! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  11. ach chciałabym mieć takie brwi;/

    nominowałam Cie do nagrody:)
    zapraszam:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie <3

    zapraszam do konkursu:
    http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-dash44.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia świetne ;)
    Śliczna modelka Hahah ;33
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ