piątek, 15 marca 2013

TRAMPKI, KOSZULA W KRATKĘ, BOYFRIEND JEANS


Cześć!:) Poniżej możecie zobaczyć mój zestaw z dzisiaj. To moja ulubiona kombinacja ubrań, bo ma być ładnie, ale przede wszystkim wygodnie! :) Bawełna i dżins to moje faworyty pośród materiałów. Nie lubię zbytnio chodzić na obcasach, więc to rzadki widok ujrzeć mnie kilka centymetrów wyższą (chyba przydałoby mi się kilka centymetrów dodać do moich 156 ;)), a trampki są jednymi z moich ulubionych butów.





Czapka sh/ Kominy H&M/ Płaszcz Kappahl/ Jeansy Petroff Men/ Trampki Converse/ Koszula H&M/ Łańcuch na szyję H&M/ Top Stradivarius 


Miłego piątkowego wieczoru Wam życzę! ♥ Ja dziś będę spędzać ten zimny dzień z moim chłopakiem oglądając "Pachnidło" (książka jest jedną z wybranych utworów do mojej pracy maturalnej z polskiego, więc warto dodatkowo obejrzeć film). :D Buziaki.

45 komentarzy:

  1. Fajny masz ten płaszcz.Też stawiam na wygodę. Czasem nawet bardziej mi zależy aby było łygodniej niż ładniej ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz :)
    Świetna stylizacja, będę wpadać częściej.
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. modnie i wygodnie :))
    miłego seansu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. baaaaaardzo, bardzo lubię :) świetny set, naprawdę! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz kapitalnie! Wszystko bym Ci podkradła. ;-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam to ostatnie zdjęcie! Wyglądasz jak prawdziwa modelka!
    fajna stylizacja - modnie, wygodnie i ze smakiem!

    Zapraszam także do mnie jeżeli lubisz Harr'ego Pottera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh do modelki mi daleko, nawet pozować nie umiem, bo się dziwnie czuję, ale dziękuję! :)

      Usuń
  8. swietna czapka :) calosc bardzo udana :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapa jest genialna, świetny zestaw, na luzie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem miło zaskoczona, nie znałam wcześniej Twojego bloga. świetny blog! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę nad Tobą ciemne chmury:D hhehe:D taki żart! ale stylizacja całkiem na luzie, a jednak może być modnie i wygodnie! super..

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice outfit!!! I love your hat!
    Do you like to follow each other???
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapa genialna :P

    http://rudawiedzma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam ten film, bardzo fajny. Też zdaję matury w tym roku :)
    Świetna stylizacja! Kocham trampki :)!
    Pozdrawiam!



    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Followed: GFC number 58!!!
    Keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje za odwiedziny, swietna stylowa, uwielbiam takie polaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja rewelacyjna :) ja też nie należę do najwyższych (164cm), ale cały czas śmigam na płaskich podeszwach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna czapeczka ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta czerwona koszula jest mega <3 :) ogolnie calosc wyglada rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pięknie wyszły te zdjęcia. Świetnie wyglądasz. W sumie nie wydajesz się być niską osobą. Przynajmniej nie widać tego na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boski zestaw, czapka jest prześliczna ;)

    Zapraszam do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw, na luzie i fajnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw! Wygodny a jaki efektowny :) Poza tym jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! Luźna i interesującaaa :) Dziękuję za obserwację i nawiązując do Twojego komentarza - to taak, vandale, dunki, vansy, etniesy jejuuu był przeogromny szał. Niektóre mam do tej pory, schowane - sentyment. haha...

    Pozdrawiam! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznotka, pasuje Ci taki zestaw bardzo bardzo :)
    Pewnie, że damy radę !

    Pozdrawiam,
    ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie i wygodnie, a na zdjęciach wcale nie widac, że masz niecałe 160 cm:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trampy to jest to :D + makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaż codzienny czyli krem BB i tusz do rzęs + carmex, ale dziękuję:)!

      Usuń
  28. dziękuję,również obserwuję:)
    PS.Masz bardzo fajnego bloga,przejrzystego,bardzo ładne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę bardzo fajny blog ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny look, idelany, wygodny:))

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW,trafiłam tutaj przypadkiem i bardzo się z tego ucieszyłam,świetny blog,super stylizacje :))
    i Ty taka piękna :))


    obserwujemy??

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. O dziękujemy za miłe słowa :)) Bardzo przyjemny blog!

    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  33. super wyglądasz w tej stylizacji! płaszcz i jeansy mega!
    przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  34. o cholerka genialny ten zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojeju, genialny jest ten zestaw, niby prosty ale świetny. Milion razy lepszy niz nie jeden super modny outfit jakiejś "faszionistki". Cudo. C:

    Hot Magenta Blog

    www.facebook.com/HotMagentaBlog

    OdpowiedzUsuń
  36. Plus wyglądasz bardzo amerykańsko i to nie ze względu na czapkę.

    Wpasowałabyś się w nowojorski klimat :)

    Hot Magenta Blog

    www.facebook.com/HotMagentaBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo! bardzo miło mi słyszeć (a raczej czytać:)) takie słowa :D

      Usuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ