sobota, 23 marca 2013

PRZEPIS NA CIABATTĘ



Phonique - Resident remix

Cześć Kochani. Mam dzisiaj dla Was zdjęcia z dzisiejszego "zimowego" wypadu do Darłówka. Po powrocie ze spaceru, zabrałam się do robienia ciabatty, co by się trochę rozgrzać, na którą przepis podaję niżej. Jak zapowiadają synoptycy, zima ma jeszcze potrwać do czwartku... Już nie mogę się doczekać cieplejszych dni, aby porobić zdjęcia na dworze w wiosennych zestawach! :) W środę po południu wyjeżdżam już na świąteczne ferie do dziadków, którzy mieszkają w moim ukochanym mieście - Kołobrzegu, na caaaały tydzień. Porobię bardzo dużo zdjęć i mam nadzieję, że zarażę Was miłością do tego cudownego miasta! Już nie mogę się doczekać. :) Moim marzeniem jest zamieszkć tam w przyszłości na stałe.




PRZEPIS NA CIABATTĘ:

Składniki:
- 3 szklanki mąki pszennej
- 1 szklanka mąki razowej
- 20 g drożdży
- letnia woda
- sól i pieprz do smaku
- prażony słonecznik
- a to co dajecie na ciabattę, to już zależy od Was ;) ja uwielbiam z mozzarellą i pomidorami lub dodanymi do ciasta suszonymi owocami

Przygotowanie:
Drodże, wodę i mąkę mieszamy szybkimi ruchami łyżką. Dodajemy szczyptę soli i słonecznik prażony. Wszystko to wymieszać i pozostawić do wyrośnięcia. Po wyrośnięciu rozciągać ciasto na blaszkę w wybrany kształt i położyć resztę składników. Jeżeli ktoś będzie robił z owocami, to dodajemy je skrojone już do ciasta. Pieczemy ok. 15 min w rozgrzanym piekarniku na 180stopni. Smacznego!:)




21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!:)
    Dziękuję za przepis na ciabatte, chętnie ją zrobię na jakąś kolację dla ukochanego:))

    OdpowiedzUsuń
  2. widoki są świetne :)
    a zdjęcia dania też wyglądają skamowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne widoki! <3
    Zazdroszczę Ci mieszkania nad morzem! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog i świetny post ! :)
    Zapraszam do mnie : strange-woman.blogspot.com może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wygląda, aż mi się jeść zachciało ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. aż nabrałam ochoty na takie jedzonko:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz śliczną buźkę :-) ciekawe połączenie mody i kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja to Ci zazdroszczę samego faktu, że mieszkasz nad morzem <3 :)
    chociaż też mieszkam w pięknym miejscu to morze jednak ma swoje uroki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. widoki są świetne :)a Ty piękna a przepis na ciabatte na pewno wykorzystam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne zdjęcia i ciekawy przepis:*
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczne pierwsze zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Darłówku Zachodnim, ale trochę inaczej to wyglądało ;) Ciabatta ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że mi wyjdzie, bo uwielbiam takie połączenia :D

    U mnie już wiosna i wiosenny lookbook z Promodem i Pretty Gril oraz delikatny, rozświetlający makijaż :) Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz i zostawisz po sobie komentarz! Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie Ci w okularkach :)) Nominowałam Cię do Liebster Award u mnie na blogu: http://fashion-drift.blogspot.com/2013/03/nominacja-liebster-award-od-magdy.html Zapraszam do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz w okularach!

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie robiłam, muszę koniecznie wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm prlyszności.
    Super zdjęcia. Masz fantastyczne włosy.

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ