niedziela, 10 marca 2013

PASKI VOL. 2 + PROPOZYCJE WIOSENNYCH BUTÓW

      Cześć! :* Dzisiaj mam dla Was trochę swoich zdjęć. Nigdy nie przywiązuję zbytnio uwagi do tego, co w danym sezonie jest modne, lecz odkąd widzę paski w każdym magazynie modowym oraz na stronach internetowych, moje zamiłowanie do nich powróciło. :D Dziś trochę w innym niż ostatnio wydaniu, bo nie czarno-białym, bardziej eleganckim, na mojej ulubionej koszuli.

W ostatnim czasie trochę Was tu przybyło. Nawet nie wiecie jak teraz lepiej prowadzi mi się bloga, gdy ktoś to docenia. :) Dziękuję każdemu odwiedzającemu. Zapraszam do oglądania.





  Koszula Jackpot/ Spódniczka New Yorker/ Rajstopy Lidl/ Baleriny Genetic


17 komentarzy:

  1. Szpilki z modnym czubkiem zdecydowanie powinny znaleźć się u mnie z szafie!<3

    Co do posta u mnie- Wiesz, depresja to bardzo wrażliwy temat, można by powiedzieć nawet, że TABU. U Nas o tym się nie mówi, ludzie nie wiedzą czym ona tak na prawdę jest.. Jak ona wygląda i jak się objawia. To nie tylko zmiana nastrojów tak jak z resztą napisałam:)) Książkę czytałam, film też oglądałam niestety na moje stany pomaga już tylko psychoterapia:(

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwujemy :D

    ciekawa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygladasz! pasuje Ci ten styl vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczną masz fryzure na zdjęciach :) balerinki są cudowne *.* planuje takie kupić :) obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w takiej fryzurze ;)
    moim zdaniem wyglądasz pięknie.
    rajstopy mają ciekawy wzór ;)
    Inspirujące propozycje :) bardzo podobają mi się sneakersy :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne buciki, ja standardowo faworyzuje te, które posiadają ćwieki. Stąd też wielki, nawet bardzo plus za Twoje balerinki - super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwieki przyciągają również mój wzrok :D

      Usuń
  7. Twoje buty, które masz na nogach strasznie mi się spodobały :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ładne rajstopki... Moja mama ma takie same... znaczy miała, bo jej podwędziłam... i teraz wszyscy mi zazdroszczą. Kiedyś nawet zabrałam jej stanik, ale się skapowała i mi wtedy ukradła skarpety w akcie zemsty, a co do bloga, bardzo ciekawy... będę tu zaglądać, chyba, że mama mi odłączy myszkę od laptopa jak ostatnio i nic nie będę mogła zrobić :( Pozdrawiam Madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz poprawił mi humor hahaha, pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Niektóre z propozycji butów mnie urzekły :)
    PS. Pasuje Ci taka fryzura ;D

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ