środa, 27 marca 2013

"Jestem blisko, jednak jeszcze nie tam, gdzie chcę być"

 W.E.N.A. - Nic

Wszystko na dobrej drodze. 
     Za dwie godziny wsiadam za kierownicę i wyruszam stąd. Z dala od ludzi, którzy mają tak nudne życie, że muszą się zajmować czyimś i robić z niego wielką sensację. Wczoraj nawet byłam świadkiem, jak jedna osoba robi mi zdjęcie w sklepie, bo byłam przecież (!!!!) z pewną osobą, z którą kiedyś mnie coś łączyło. RLY?! Nie wierzyłam w to co widzę... ;) Także tak: wszystkim normalnym, zajmujących się jedynie swoją dupką, życzę spokojnych świąt, spędzonych w gronie rodzinnym, odpoczynku od codziennych stresów i wyciszenia. 
     W Kołobrzegu narobię masę zdjęć i za tydzień wracam z ogromną dawką pozytywnej energii do Was. Jak będę miała szansę, to może coś w tygodniu jeszcze tutaj dodam. :) Jako, że dziś jestem dość zalatana, dodaję najzwyklejszy na świecie zestaw ze spaceru z psem, który dziś będzie idealny na podróż. Buziaki.




sneakersy Reebok Classic/płaszcz Kappahl/dresy Cropp


"Trzymam cały świat w swoich rękach - mam moc
Jestem blisko, jednak jeszcze nie tam, gdzie chcę być
Wierzę w sny - nie śpię - czekam, aż nadejdzie świt
Kocham żyć, dobrze wiesz, że nie zmienię nic
Kocham dni, dzięki nim jestem tu, to jeszcze nic"

18 komentarzy:

  1. Płaszczyk jest mega <33


    Mam nadzieję, że odwdzięczysz się i skomentujesz stylizacje na moim blogu:
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się takimi incydentami, jest tyle ciekawych spraw, miejsc, ludzi na tym świecie...skupmy się, by to właśnie im poświęcać myśli i uwagę! Tamci są niewarci ;)

    śliczny płaszczyk, fajnie dobrałaś kolczyki :)

    miłego odpoczynku i smacznego jajka ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za bardzo miły komentarz :) masz rację w 100%, jednak takie sytuacje często wyprowadzają z równowagi. pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie warto przejmować się 'tego typu' ludźmi. Niech żyją sobie w swoim zakłamanym świecie.
    Płaszczyk na zdjęciach masz śliczny, ale ponad wszystko uwielbiam Twoje włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Darłowo-miasto zazdrości :D,dobrze,że mnie łączą już tylko 2 rzeczy w nim:D

    OdpowiedzUsuń
  5. przypominasz mi bardzo moja opikunke z zimowiska ;p strasznie ja lubiłam ;p
    takich ludzi jest niestety masa ;/ na nasze nieszczęście ...
    życzę Śnieżnego Dyngusa hahha ;p <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ehh tacy niestety są ludzie i nic na to się nie poradzi ;/
    a ten płaszczyk jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!:) pozwoliłam sobie nominować Cię do Tagu Liebster Blog Award na moim blogu :) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. beznadziejnych ludzi niestety nie brakuje!również życzę spokojnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog i świetny post, bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do wspólnej obserwacji strange-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw i słodki psiak <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wierzę w to co czytam. Ludzie czasami chyba nie myślą co robią.

    OdpowiedzUsuń
  12. neonowe kolczyki fajnie ożywiły outfit :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mistrz drugiego planu na ostatnim zdjęciu jest świetny :D Uwielbiam Twoje włosy <3
    Obserwuję,
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ