wtorek, 5 marca 2013

czasami trzeba ujrzeć kolory... :)


"Przestań się dziwić że masz ciągle pod górkę,
skoro się pchasz pod samą górę,
chcesz umrzeć to możesz zawsze, ale jaki to ma sens skoro pewnego dnia to cię i tak dopadnie,
to jest po za twoją kontrolą

Ty to nazwij jak chcesz , potrzebuję detoksu , rezurekcji,
potrzebny mi lek ,choć kropla porządku w morzu chaosu który już mnie nie męczy,
mam dosyć już marnowania energii na bzdety , bez znaczenia,
zbyt wiele żeczy nie dają mi nic, a tylko coś ze mnie zabiera,

 Czasami trzeba pokonać sporo lęków, czasami dostać w łeb i to jest okej,
chociaż czasami to trudne, to nas uczy pokory, wszystko czasami i dla mnie jest szarobure, czasami trzeba ujrzeć kolory" 
Zeus - Świt









Płaszcz KappAhl/ Pasek H&M/ Sweter C&A/ Kolczyki H&M/ Spodnie Calvin Klein / Botki s.Oliver/ Okulary Ray-ban 






29 komentarzy:

  1. Fajny blog, super zestawy - w moim stylu:) Ty piekna, a piesio slodki:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :) bardzo mi miło, pozdrawiam :)!

      Usuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie, piękny płaszcz!!! Obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! skradłam mamie i zwęziłam paskiem :) jak najbardziej :)

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz. Piękny płaszczyk i buty:) A piesek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry płaszcz! też już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog !!!

    Pozdrawiam, modefriends

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. po Jaka cholere wypisujesz Firmy ciuchów ?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw i pozytywne zdjęcia;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. okulary mi się bardzo podobają :) i bootki :)

    dodałąm do obserwowanych :)
    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, no i przede wszystkim genialny klimat zdjęć :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dzięuję ja również obserwuję! :)

      Usuń
  11. Dziękuję Ci, jest mi baaaardzo miło :)

    http://customlookink.blogspot.com/
    nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodki psiak i cudowny płaszcz :) obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszcz jest świetny ! no a pod nim widze obecnie bardzo modne pasy ! bardzo pozytywnie:)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz jest powalający, a w połączeniu z tym paskiem...

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne buty ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorów to u mnie Ci nie zabraknie ,serdecznie zapraszam ...Fotki świetne,a Ty urocza.;)sylviiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie! ;)
    buty są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny płaszcz :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny płaszcz
    ... no i oczywiście sposób, w jaki połączyłaś go z paskiem

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ