środa, 20 lutego 2013

"Hip-Hop da ci moc, jeśli granic jak ja masz dość już!" - moje TOP na luty 2013 :)

    
   cześć! dzisiejszy post poświęcony będzie muzyce, którą słucham. nie ograniczam się w tej kwestii na podziały na gatunki, bo z każdego rodzaju muzyki mogę znaleźć coś dla siebie. najbliższy jest mi polski rap, ponieważ jest to muzyka, którą czuję w swoim sercu i duszy oraz pomaga mi ona przetrwać w wielu sytuacjach i zawirowaniach życiowych. słucham wielu wykonawców - jeśli mówimy o polskim rapie najbliżsi mojemu sercu są: Sokół (mój numer jeden), Ten Typ Mes, Eldo, Miuosh, Bisz, Zeus, Pezet, Pyskaty, Małpa. Jest jeszcze wielu raperów, których mogę słuchać godzinami, ale do tych, których wymieniłam, mam ogromny sentyment :)...

poniżej utwory + cytaty, które krążą w mojej głowie w tym miesiącu i nie mogą z niej wyjść za nic (...ale nie narzekam :))




1.


Oxy.Gen feat.Sokół - Angela (gdybym wiedział, że istniejesz)
"Znów ten stan, że nie wiem, co mam robić.
Niby wszystko gra i niby o to chodzi,
Ale leżę sam, po ciemku na podłodze.
I muzyka gra, a ja wstaje i wychodzę.
Mam ochotę iść, chociaż nie mam wcale celu.
Ja jestem tragiczny? Czy życie jest tragiczne?
Marzę o bogu, co ześle mi kogoś,
Kto pomoże mi zrozumieć, że życie jest śliczne.

Jestem trzeźwy, jakbym wcale nic nie pił.
Jestem wcięty, ale ludzie są ślepi.
Nie mam nic, nie mam nawet pomysłu.
Jestem sam, ale walczę, jak trzystu.
Wszedłbym teraz przez ścianę do Ciebie,
Gdybym wiedział, że w ogóle istniejesz.
Za kilka lat pewnie będę nadal sam,
Budząc się z nową nią,
ten sam utwór będzie robił tło.
Nocą będę czekał,
Bo całe życie jakoś tak czekałem…
Na Ciebie, choć nie wiem, czy istniejesz.
Czekam dalej.
Papieros ma smak życia i nie ma smaku wcale."






2.

Bisz (B.O.K.) - Jestem bestią



3.


Miuosh - Ciepuo 


 "Za świat, który z tobą chcę zbudować na nowo
Za to co jeszcze zdobędę i z tobą uwspólnię
 
Będę i tak tam gdzie twój zapach będzie się zaczynać
Będę tam choćby była to najdłuższa droga
Bo masz we mnie trochę więcej niż przyjaciela i wroga"





4.

Szops - Koniec naszego świata feat. Bisz (B.O.K.)



"Kończy czas się, za chwile się zacznie nasz,
ostatni deszcz, wraz z upadkiem gwiazd.
Mówili nie raz, nie wierz w romantyczne baśnie,
lecz my naprawdę czuliśmy, że mamy szansę.
Życie jest twarde, teraz za każdy nasz dzień,
płać i płacz, płać i płacz, płać i płacz"




5.

Małpa - Nie byłem nigdy

 "Chcę tobie mówić o rapie i wracać co chwilę."



6.

Pyskaty - Bez granic (feat. Fokus, Małolat, Łona, Fu, Ten Typ Mes, Tomiko, Termanology, O.S.T.R., Ero, Eldo)
"Muzyka nie zna granic, niech to gra w twoim systemie!  
Hip-Hop da ci moc, jeśli granic jak ja masz dość już!" 




7.

Ten Typ Mes, Kuba Knap, Zetenwupe & LJ Karwel - Wy! 

 "mam alergię na brak serca w wersach i kiedy to słyszę to to mnie napędza by robić swoje"

 

 

 

 

8 komentarzy:

  1. Jeju jesteś ideałem ! Nie dojrzę że bardzo podoba mi się Twój styl to jeszcze słuchasz rapu. I Sokół na pierwszym miejscu! Uwielbiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej bardzo mi miło! :) aczkolwiek z tym "ideałem" to znaczna przesada :) szkoda, że nie wiem do kogo mogę się zwrócić z podziękowaniem za ten komentarz :( ale zapraszam ponownie:) od tego tygodnia będę regularnie dodawać posty z moim ubiorem (bo stylizacjami nie lubię tego nazywać :P), bo w końcu będę miała aparat do użytku :) pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Połączenie dobry hip hop + moda, już Cię lubię ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znowu za raptem nie przepadam :) Ale fajnie, że się nie zamykasz na określony gatunek, tylko że zawsze znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle pięknej muzyki... szkoda by się zamykać na jeden gatunek ;)

      Usuń
  4. lista nie w moim stylu muzycznym, ale fajny pomysł na posta :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ