sobota, 8 grudnia 2012

"Potęga podświadomości" J. Murphy + Parachute Youth - Can't Get Better Than This


"Can't get better than this
I don't wanna be nowhere else"


chorując drugi tydzień wstawiam zdjęcia z wakacji, aby przywołać trochę uśmiechu na twarzy w mój niezbyt ciekawy sobotni wieczór, siedząc z laptopem na kolanach i kaszląc co chwilę.

jedna z najważniejszych rzeczy ostatnich miesięcy wykonana. prawo jazdy zdane za pierwszym razem w poniedziałek! podobno ci co nie umieją jeździć i farciarze zdają za pierwszym razem hmm... przyjmuję do wiadomości raczej te drugie określenie, bo i tak każdy po kursie umie jeździć praktycznie tylko do egzaminu. prawdziwa nauka zacznie się dopiero po odebraniu plastiku i wejściu do swojego auta. coby nie mówić jest to fart, bo trafić na egzaminatora miłego i spokojnego, takiego jakiego ja miałam, to rzadko spotykane. od razu stres zszedł na drugi tor i zajęłam się spokojną jazdą.

najważniejsze to wierzyć we własne możliwości i to co możemy osiągnąćjestem w trakcie czytania książki pt. "Potęga podświadomości" autorstwa Josepha Murphy. dzięki niej odbiłam się trochę od dołka umysłowego, który z dnia na dzień coraz bardziej się pogłębiał. może to co autor opisuje to bzdury, lecz gdy myślałam ciągle pesymistycznie moje życie wcale nie szło w dobrym kierunku. od czasu robienia wizualizacji (idąc na zakupy, siedząc na nudnej lekcji w szkole, jedząc obiad), że wszystko będzie dobrze - tak też się staje. ktoś może powiedzieć, że to zrządzenie losu, albo że tak i tak miało być... hmm też mam takie myśli często, ale czasem trzeba uwierzyć, że nasza podświadomość potrafi wiele, trzeba tylko ją wykorzystać we właściwy sposób.
   







1 komentarz:

  1. Świetne fotki ...byle do lata ;) super że trafiłaś na "Potęgę podświadomości " ta książka zmieniła moje życie :) wierzę że u Ciebie też zajdą same pozytywne zmiany :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ