piątek, 5 października 2012

o tym dlaczego postanowiłam założyć bloga


 Sokół i Marysia Starosta - Reset 

Cześć! :) Jestem Klaudia, mam 18 lat (dokładnie dzisiaj skończyłam :P) i pochodzę z nadmorskiej miejscowości Darłowo. Postanowiłam założyć bloga z moimi codziennymi stylizacjami, trochę o kosmetykach, życiu i muzyce... Nie wiem czy jest to dobry pomysł, ale kocham ciuchy i może kilku osobom się spodoba jak się ubieram. :) Narazie nie ma kto mi robić zdjęć, więc zdjęcia będą robione przeze mnie w domu, niestety... :P Może z czasem się to zmieni, bo nie zamierzam porzucić tego po tygodniu. ;)

oto jak wyglądam :)


Zdjęcia, które są poniżej pochodzą z dnia wczorajszego, kiedy miałam bardzo dużo spraw na głowie i latania po mieście, stąd taki "zwyklak". Ogólnie moje stroje zazwyczaj są bardzo luźne, kocham biały i szary kolor, stawiam zawsze na wygodę i uwielbiam bawełniane tkaniny. Myślę, że mój styl dobrze współgra z tym czego słucham. :)





czapka - Reserved
komin - H&M
legginsy - no name
sweterek - no name
buty - Vans
bransoletki - ze sklepu mojej mamy




 "wyłącz playstację, opuść betonowy blok
żyjemy tak nienaturalnie dzisiaj wszyscy
spróbuj całkiem oczyścić swoje zmysły
stań na ziemi, nie w Air Maxach ale boso
w dzień na trawie, a nie w zadymionym klubie nocą
po co? bo nie masz punktu odniesienia
czeka Ziemia, nie materialne pragnienia
czas tak mocno w nas się zakorzenia
zdejmij zegarek, znajdź rytm zrozumienia
wyrzuć szum, opuść tłum, punkt widzenia się zmienia
jak analizujesz sens swego istnienia"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ