wtorek, 30 października 2012

"Nuty"



"Gdy z kolejnych łez atak przychodzi złości
o ścianę niszczysz pięści, miotasz się w bezsilności
wpada się w problem jak w bagno, w wir nicości
a świat twych zasad prostych już runął
jak domek z kart

Każdy ma takie chwile, że w duszy deszcz pada
jedyne co, chciałoby się teraz płakać
nowy sens nadać, spokój oddechem
przyspieszone serca bicie, życie na krechę
tyle chwil w których myślałem, że to koniec
smutna twarz w dłoniach dziś ukryta
te same myśli, ale inny sens wynika"

Grammatik - Każdy ma chwile (ft. Fenomen, Leszek Możdżer)




"Nuty"


Ty
Twoje miękkie wargi
muskające mój kark i szyję
rollercoaster myśli w głowie
apetyt na więcej
wbite paznokcie w Twoje plecy
zdzieranie ekstazy z Twojego ciała

Dom
ciepło
szok
nagłe łzy
bezradność
zmaganie się z zupełnie inną rzeczywistością
nowy świat
ciernie wbite w moją duszę

Ból 
przeszywa całą czaszkę
nadmiar myśli
słona łza wpadająca do kącika ust

Muzyka
setki nut zebranych w jedność
uderzają we mnie swoim sensem
podają dłoń
staram się zrozumieć świat wokoło mnie
przeszłość, która na zawsze zostawiła we mnie ślad

Nuty
to one mnie podniosą
choć nie widać
że już dawno upadłam

Klaudia Maria Zgud





Te słowa powyżej to "coś", co odzwierciedla moje myśli już od dawna. Może wstyd pokazywać tutaj takie słabe zdania, patrząc na to, że pisać raczej nie umiem. Nie wiem czy dobrym pomysłem jest prowadzenie bloga, na którym obnażam swoje uczucia i myśli oraz daję swoje zdjęcia. Raczej nigdy nie wychodzi dobrze powiązanie jednego i drugiego na blogach, a może...





 okulary - Ray-Ban
zegarek - Tommy Hilfiger
spodnie - Cropp
buty - Genetic
swetr - outlet
naszyjnik - Apart
kolczyki - sklep mamy

1 komentarz:

"nie obrażam się na hejty jak na chmury za deszcz"
BISZ